اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی‌فقیه در سپاه رودان:

وجود ولایت‌فقیه در ‌ایران نعمتی بس بزرگ است

خبرگزاری فارس: نماینده ولی‌فقیه در سپاه رودان گفت: وجود ولایت‌فقیه در کشور ایران نعمتی بس بزرگ است که همه باید شکرگزار وجود این موهبت الهی باشیم.

وجود ولایت‌فقیه در ‌ایران نعمتی بس بزرگ است

به گزارش خبرگزاری فارس از رودان، حجت‌الاسلام و‌ المسلمین عیسی خالصی ‌شب گذشته در دیداری که با مسئولان پایگاه‌های مقاومت و اعضای شورای حوزه امام جعفرصادق(ع) این شهرستان به مناسبت سالروز شهادت استاد مطهری داشت، افزود: شخصیت علامه شهید مرتضی مطهری، شخصیتی عقیدتی و سیاسی بود.

وی ادامه داد: مطهری به عنوان یاور و بازوی حضرت امام خمینی(ره) در جنگ باورها در مقابل شرق و غرب قلم به دست گرفت و از اعتقادات خود و اسلام دفاع کرد و بیهوده نیست که حضرت امام(ره) در زمان شهادت استاد مطهری فرمودند "مطهری حاصل عمر من بود".

خالصی در ادامه افزود: وجود ولایت‌فقیه در کشور ایران نعمتی بس بزرگ است که همه باید شکرگزار وجود این موهبت الهی باشیم و باید حول محور ولایت‌فقیه بچرخیم و همان‌گونه که استاد مطهری مدافع حریم ولایت بود ما نیز ادامه‌دهنده راه این شهید بزرگوار باشیم.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه رودان گفت: دشمنان بعد از فتنه سال 1388، تمام افکار و توان خود را به کار بستند تا بتوانند در نظام جمهوری اسلامی ایران خللی ایجاد کنند اما در نهایت به این نتیجه رسیدند که مادامی که ولی‌فقیه سکان‌دار این نظام مقدس است و در رأس نظام قرار دارد، همه فتنه‌ها و فتنه‌گران با شکست سنگینی رو به ‌رو خواهند شد.

انتهای پیام/ش30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول