اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی سمنان معرفی شد

شکری: کار فرهنگی باید از خانواده مجریانش آغاز شود

خبرگزاری فارس: در مراسمی معاون جدید فرهنگی، پژوهشی و آموزشی اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان سمنان معرفی شد.

شکری: کار فرهنگی باید از خانواده مجریانش آغاز شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شاهرود، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان ظهر امروز در مراسم معارفه معاون فرهنگی اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان سمنان در شاهرود با تأکید بر اهمیت خدمت‏رسانی به مردم اظهار داشت: عاقل کسی است که دم و نفس خود را در چیزهایی که برایش منفعت ندارد، نمی‏گذارد و چیزهایی که نمی‏تواند در آخرت همراهش باشد، ذخیره نمی‏کند.

حجت‏الاسلام علی شکری با اشاره به فضیلت‏های ماه‏های رجب، شعبان و رمضان گفت: عمل صالح همیشه با انسان می‏ماند و فنا شدنی نیست.

وی خدمت صادقانه را از وظایف مهم پرسنل سازمان تبلیغات اسلامی برشمرد و اظهار داشت: هر کس به باطن خود مراجعه کند، می‏فهمد کجا خدمت و چه زمانی خیانت می‏کند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان افزود: اگر می‏خواهیم کار فرهنگی انجام دهیم و در جامعه نیز تأثیرگذار باشیم، باید نخست از محیط اطراف و خانواده خویش آغاز کنیم.

شکری یکی از شاخص‏های ارزیابی پرسنل سازمان تبلیغات اسلامی را توجه به ارزش‏های دینی دانست و گفت: می‏طلبد همکاران در نماز جمعه و مراسم ملی و مذهبی حضور پررنگی داشته باشند.

در این مراسم، در حکمی از سوی مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان، حجت‏الاسلام "ولی‏الله مصائبی" به عنوان معاون جدید فرهنگی، آموزشی و پژوهشی این اداره‌کل معرفی شد.

مصائبی پیش از این معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهشی اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان کردستان بوده است.

انتهای پیام/ع20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول