اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار اصفهان:

مطالبه مردم از مسئولان کلید رفع مشکلات فرهنگی اصفهان است

خبرگزاری فارس: استاندار اصفهان گفت: با فضاسازی فرهنگی مناسب باید کاری کنیم تا میراث فرهنگی به صورت مطالبه عمومی مردم در آید که این موضوع کلید رفع مشکلات فرهنگی این استان مانند نداشتن موزه است.

مطالبه مردم از مسئولان کلید رفع مشکلات فرهنگی اصفهان است

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان علیرضا ذاکراصفهانی در نشستی که دوشنبه شب با عنوان ساخت موزه منطقه‌ای اصفهان با حضور مسئولان میراث فرهنگی، استانداری و بانک ملی ایران در استانداری اصفهان برگزار شد، اظهار داشت: اصفهان شهری است که به لحاظ آثار تاریخی شرایط ویژه‌ای دارد و جزو استان‌های فرهنگی کشور محسوب می‌شود.

وی ادامه داد: با توجه به این موضوع مدیران شهر اصفهان نیز لازم است ذوق، قریحه و استعداد لازم برای درک شرایط ویژه این استان را داشته باشند.

استاندار اصفهان تصریح کرد: تمام تلاش ما این است که موزه منطقه‌ای اصفهان به عنوان محیطی فرهنگی برای اصفهان تاسیس شود، چرا که ساخت این موضوع بسی مهم‌تر از اتمام پروژه مترو اصفهان است.

این مسئول اضافه کرد: اگر امسال نیز مترو به اتمام نرسد سال دیگر تمام می‌شود، اما اگر 27 میلیارد تومان در نظر گرفته شده برای موزه اصفهان جذب نشود دیگر نمی‌توان کاری کرد.

ذاکراصفهانی تاکید کرد: ما ساختمان شهید کشوری را نیز برای این موزه به میراث فرهنگی کل پیشنهاد کردیم، اما گفتند که ساختمان موزه باید حتماً ارزش تاریخی داشته باشد.

وی در پایان متذکر شد: ساخت این موزه تاریخ، هویت و ذخیره فرهنگی اصفهان را به رخ جهانیان می‌کشد و مسئولان در هر کجا و سمتی باید با این دید به ساخت موزه نگاه کنند.

انتهای پیام/ن30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول