اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان‌شرقی:

تامین نهاده‌های مورد نیاز از ضروریات تولید پایدار است

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان‌شرقی گفت: تامین نهاده‌های مورد نیاز بخش تولید از ضروریات تولید پایدار است.

تامین نهاده‌های مورد نیاز از ضروریات تولید پایدار است

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، مسعود محمدیان صبح امروز در دیدار با محمداسماعیل سعیدی نماینده منتخب مردم تبریز در مجلس نهم با اشاره به اهمیت و ارزش فرهنگ جهادی در پیشبرد اهداف توسعه‌ای سازمان جهاد کشاورزی، اظهار کرد: فرهنگ جهادی دلیلی روشن بر موفقیت مجموعه سازمان در تمام عرصه‌های کشاورزی بوده است.

وی گفت: این امر دلیل سرمایه بسیار ارزشمندی است که مجموعه جهاد سازندگی در سال‌های دفاع مقدس و دوران بعد از جنگ از خود به یادگار گذاشته است.

محمدیان در ادامه به موفقیت‌های مستمر این سازمان در سال گذشته برای پیمودن قله‌های رفیع جهاد اقتصادی اشاره کرد و افزود: پیمودن مسیر حمایت از تولید ملی نیز در ادامه روند جهاد اقتصادی است.

وی تاکید کرد: بی‌شک موفقیت سازمان جهاد کشاورزی استان در طول سال 90 در تحقق 115 درصدی تعهدات بخش اشتغال، کسب موفقیت در بخش آبیاری تحت فشار در سطح کشور، کسب رتبه برتر در نمایشگاه دستاوردهای دولت نهم و دهم و کسب عنوان دستگاه برگزیده در بعد شاخص‌های اختصاصی در جشنواره شهید رجایی از مجرای عملیاتی کردن منویات و فرمایشات مقام معظم رهبری در سال جهاد اقتصادی حاصل شده است.

محمدیان تصریح کرد: در طول سال‌های اخیر توسعه بخش کشاورزی استان رشد چشمگیری داشته است از این رو بر ضرورت افزایش کیفیت و میزان بهره‌وری محصولات کشاورزی باید تاکید کرد.

وی ادامه داد: تحقق شعار امسال در حوزه کشاورزی می‌تواند تحول بنیادی در تولید و حمایت از کار ایجاد کند و این امر از موثرترین لوازم تحقق سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی است که پیشرفت و توسعه کلان استان باید بر مبنای کشاورزی صنعتی و مدرن پایه‌ریزی شود.

محمدیان با اشاره به استعدادها و توانایی‌های کشاورزی استان تصریح کرد: با توجه به استعداد آب، خاک و توانمندی‌های مهندسی و کارشناسی موجود، فعالیت مستمر و کارآمد می‌تواند با ایجاد تحول اساسی، زمینه ایده‌آل و مطلوب اشتغالزایی را فراهم کند و باید گفت با حمایت از کشاورزان و سرمایه‌گذاران این بخش، تولید افزایش می‌یابد و زمینه کار و اشتغال جوانان نیز فراهم می‌شود و مشکل بیکاری نیز رفع خواهد شد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان با بیان اینکه تامین نهاده‌های مورد نیاز بخش تولید از ضروریات تولید پایدار است، افزود: به شرط تامین نهاده‌های اولیه تولید ظرفیت تولید در استان برای تامین نیازهای استان کافی بوده و می‌تواند سهمی نیز در صادرات به خارج از استان و کشور ایفا کند.

انتهای پیام/ل20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول