اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به منظور خدمات‌رسانی به زائران مرقد امام

کمیته‌های ستاد ارتحال امام(ره) در گچساران تشکیل شد

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار گچساران گفت: به منظور خدمات‌رسانی مطلوب به زائران مرقد امام(ره)، کمیته‌های هفت‌گانه ستاد ارتحال امام در گچساران تشکیل شد.

کمیته‌های ستاد ارتحال امام(ره) در گچساران تشکیل شد

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران سید مرتضی سجاد‌پور صبح امروز در جلسه هماهنگی اعزام زائران گچسارانی به مرقد امام راحل اظهار کرد: امام خمینی(ره) معمار بزرگ الگوی حکومت‌داری اسلامی در جهان بوده و تبیین اهداف والای ایشان به ویژه برای نسل جوان از اهمیت بالایی برخوردار است.

وی با اشاره به شخصیت و جایگاه والای حضرت امام راحل بیان داشت: شخصیت و افکار ایشان باید برای جوانان و نوجوانان تبیین شود و همه ادارات و نهادهای فرهنگی در این زمینه باید برنامه‌های مؤثری ارائه دهند.

* فراهم‌شدن مقدمات لازم برای اعزام یک‌هزار گچسارانی به مرقد امام راحل

معاون فرماندار گچساران با اشاره به برنامه‌ریزی برای اعزام زائران گچسارانی به مرقد مطهر امام راحل تصریح کرد: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته امسال در سالگرد رحلت معمار کبیر انقلاب افزون بر یک‌هزار و 50 زائر از گچساران به مرقد امام اعزام می‌شوند.

سجادپور بر اجرای دقیق و منظم ویژه برنامه‌های 14 خرداد امسال که بیست و سومین سالگرد ارتحال امام راحل است، تأکید کرد.

وی از مدیران و مسئولان دستگاه‌های اجرایی گچساران خواست تا همکاری لازم را با ستاد بزرگداشت ارتحال امام در این شهرستان داشته باشند.

سجادپور یادآور شد: با تمهیدات انجام شده، زائران گچسارانی توسط 22 دستگاه اتوبوس به مرقد مطهر امام راحل اعزام می‌شوند.

وی از مسئولان کمیته‌های پشتیبانی، اطلاع‌‌رسانی، نظارت، ارزیابی، بهداشت و درمان و ترابری ستاد بزرگداشت ارتحال امام در گچساران خواست تا نیازسنجی‌های دقیقی در رابطه با این کاروان زیارتی داشته باشند.

* لزوم کیفیت‌بخشی در برنامه‌های سالگرد رحلت امام

معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار گچساران با تأکید بر لزوم خدمات‌رسانی مطلوب به زائران یادآور شد: شش دستگاه خودروی سبک و نیز سه دستگاه آمبولانس با تجهیزات پزشکی کامل و پزشک و پرستار زائران مرقد امام راحل را همراهی و پشتیبانی می‌کنند.

سجادپور اجرای برنامه‌های فرهنگی و مذهبی در طول اعزام زائران را مهم و ضروری دانست و گفت: سه روحانی از سوی اداره تبلیغات اسلامی گچساران کاروان زائران مرقد امام راحل را همراهی می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: همه برنامه‌هایی که برای ایام سالگرد رحلت حضرت امام پیش‌بینی می‌شود باید از نظر کیفی دارای محتوای مطلوبی باشد.

انتهای پیام/صا10/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول