اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری گلستان:

توجه به ارزش‎های اسلامی اساس توسعه و پیشرفت جامعه است

خبرگزاری فارس: مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری گلستان گفت: توجه به ارزش‎های اسلامی اساس توسعه و پیشرفت یک جامعه است.

توجه به ارزش‎های اسلامی اساس توسعه و پیشرفت جامعه است

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان مهری مهدوی در برنامه ملی کرسی آزاداندیشی اسلامی با محوریت عفاف و دختران انقلاب که در تربیت معلم گرگان برگزار شد اظهار داشت: اگر به دو گوهر ذی‌قیمت عقل و فطرت، دانش و آگاهی بیفزاییم آن‌ گاه انسان به ارزش‌های الهی که در وجودش نهاده شده پی می‌برد و به راحتی از کنار آن عبور نخواهد کرد و تجربه خوب زندگی کردن را نیز به دست می‎آورد.

وی تصریح کرد: ما در یک جامعه اسلامی زندگی می‎کنیم و باید دیدگاه خود را نسبت به چیستی و چرایی ارزش‎های دینی و الهی افزایش دهیم لذا اگر زمانی که شبهه‎ها و سئوالاتی که در ذهن جوانان وجود دارد به درستی پاسخ داده شود قطعا آنها در مسیر درست هدایت می‎شوند.

مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری گلستان با تاکید بر اینکه مسئله عفاف و حجاب یکی از موضوعاتی است که باید به طور جدی به آن پرداخته شود، اذعان کرد: نگاه عمیق و هوشمندانه مقام معظم رهبری به این موضوع معطوف شده و بارها به برگزاری کرسی‎های آزاداندیشی در دانشگاه‎ها تاکید مؤکد داشتند تا فرصت‎ها فراهم شود و آسیب‎هایی که در این راستا جوانان را مورد تهدید قرار می‎دهند بررسی شود.

مهدوی اضافه کرد: دشمنان با حربه‎های مختلف و از طریق جنگ نرم جوانان این مرز و بوم را مورد هدف خویش قرار داده‎اند و عناد و دشمنی آنان نیز بر این قضیه قرار گرفته تا آنها را از مسیر اصلی دور کنند لذا برگزاری چنین جلسات و برنامه‎هایی می‎تواند ما را برای رسیدن به هدفی که مدنظر است رهنمون باشد.

مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری گلستان بیان داشت: بهترین شکل کرسی‎های آزاداندیشی به صورت کارگاهی و چهره به چهره در حوزه مسائل زنان و دختران و استفاده از اساتید خبره است اما برگزاری یک دوره کفاف یک کار فرهنگی و اجتماعی را نمی‎کند و باید تلاش کرد ارائه چنین برنامه‎هایی به صورت منسجم تداوم داشته باشد.

مهدوی با بیان اینکه دختران ما در آینده مادران جامعه محسوب می‎شوند اظهار داشت: نیاز است تا آنها را نسبت به تهدیداتی که در آینده ممکن است متوجه نظام، دین و ارزش‎های اسلامی شود با پیش آگاهی تقویت کنیم تا نسبت به طرح مسئله از سوی دشمنان مواضع جدی‎تری به لحاظ رویکرد دینی داشته باشند.

انتهای پیام/ش20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول