اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات کهگیلویه و بویراحمد:

حجت‌الاسلام روحانی سخنران مراسم ارتحال امام در یاسوج است

خبرگزاری فارس: رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: امسال سخنران مراسم ارتحال امام در مرکز این استان مورخ و استاد برجسته حوزه و دانشگاه حجت‌الاسلام سید حمید روحانی است.

حجت‌الاسلام روحانی سخنران مراسم ارتحال امام در یاسوج است

 علی عالی‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج با اشاره به برنامه‌های ستاد رحلت امام راحل در این استان اظهار کرد: وظیفه داریم برای تبیین اهداف شکل‌گیری نهضت اسلامی و آرمان‌های امام و انقلاب به درستی وظیفه بصیرت‌افزایی خود را انجام دهیم.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: به همین منظور سعی ما بر این است که در همه مراسم‌ها و مناسبت‌های ملی از افراد دارای جایگاه و آگاه به مسائل روز کشور استفاده کنیم.

این مسئول عنوان کرد: در سال‌های گذشته این شورا از افراد شاخص و دارای جایگاه و کارشناس برای تبیین موضوعات مختلف در مناسبت‌های این استان استفاده کرد و امسال نیز این روند ادامه پیدا می‌کند.

عالی‌پور گفت: امسال و در روز ارتحال امام راحل از وجود یکی از شخصیت‌های مهم و دارای بینش و تفکر بالا در تبیین موضوعات سیاسی برای سخنرانی این مراسم استفاده خواهیم کرد.

وی گفت: این شخصیت حجت‌الاسلام سید حمید روحانی مورخ بزرگ و پیشکسوت مسائل سیاسی کشور است که گنجینه‌ای از تاریخ این مرز و بوم به شمار می‌رود.

این مسئول افزود: کتب تاریخی دانش‌آموزان و دانشجویان کشور اغلب از تالیفات این مورخ برجسته است که قصد داریم علاوه بر برنامه روز ارتحال، در مصاحبه مطبوعاتی نیز از نظرات وی بیشتر استفاده کنیم.

انتهای پیام/صا30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول