اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سازمان جوانان جمعیت هلال‌احمر:

سیاست سازمان آموزش‌های امدادی با رویکرد فرهنگی است

خبرگزاری فارس: معاون دانشجویی و جوانان سازمان جوانان جمعیت هلال‌احمر گفت: سمت و سوی برنامه‌های هلال‌احمر ارائه آموزش‌های امدادی با رویکرد فرهنگی و برگزاری کنگره‎های علمی با رویکرد امدادی است.

سیاست سازمان آموزش‌های امدادی با رویکرد فرهنگی است
به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، سید محمد حسین جوادی صبح امروز در آیین اختتامیه همایش کشوری آموزش امداد دریایی در بوشهر اظهار داشت: تا پایان سال، شش کنگره علمی که شامل پنج کنگره منطقه‎ای و یک کنگره کشوری است، باید برگزار شود.

وی با بیان اینکه یکی از اهداف جمعیت جوانان هلال‌احمر ارتقای سلامت جامعه و کاهش آلام مردم است گفت: با توجه به اینکه اعتیاد و مواد مخدر امروز بزرگ‌ترین دردی است که مردم ایران با آن مواجه‎اند به همین دلیل جمعیت هلال‌احمر در این زمینه ورود هدفمندی داشته است.

جوادی اظهار داشت: امسال 2 میلیون نفر از اعضای این سازمان زیرپوشش آموزش‌های فرهنگی و امدادی قرار می‎گیرند که تاکنون بیش از 85 درصد این برنامه در سطح کشور اجرایی شده است.

وی افزود: بر اساس برنامه‎ریزی‌های صورت گرفته بیش از 20 استان کشور برای این سازمان برنامه کشوری اجرا کرده‎اند.

معاون دانشجویی و جوانان سازمان جوانان جمعیت هلال احمر کشور بیان کرد: این سازمان در قالب طرح سلامت جامعه با مشارکت جوانان داوطلب و جامعه محلی در شش استان کشور از جمله سیستان و بلوچستان، خراسان جنوبی، ایلام، کرمانشاه، آذربایجان غربی و کرمان به صورت پایلوت کارگاه‌های آموزشی در زمینه آشنایی جوانان با مواد مخدر و پیامدهای آن، پیشگیری از ایدز و تاب‌آوری برگزار کرده است.

جوادی با بیان اینکه این برنامه در سال آینده در تمام کشور برگزار می‎شود یادآور شد: در کنار این آموزش‎ها بحث‎های امدادی و فرهنگی نیز در زمینه پیشگیری از آسیب‎ها به افراد ارائه می‎شود.

وی درباره همایش کشوری آموزش امداد دریایی نیز گفت: با توجه به اینکه ایران دارای اقلیم‎های مختلفی است امدادگران برای امدادرسانی باید با این اقلیم‎ها آشنایی کامل داشته باشند.

جوادی افزود: برای توان‎افزایی امدادگران تا پایان سال آموزش‌های کوهنوردی، جنگل‌نوردی و کویرنوردی نیز برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: هدف از این آموزش‎ها علاوه بر آشنایی با مبانی کار ایجاد تعامل بین اعضا است.

معاون دانشجویی و جوانان سازمان جوانان جمعیت هلال‌احمر کشور یادآور شد: از 2 میلیون نفر عضو جمعیت هلال‌احمر یک‌میلیون و 700هزار نفر عضو جمعیت جوانان این جمعیت به شمار می‎روند.

همایش کشوری آموزش امداد دریایی از روز پنجشنبه هفته گذشته با حضور بیش از 200 نفر از امدادگران جمعیت جوانان هلال‌احمر سراسر کشور در بوشهر آغاز شد.

انتهای پیام/صا10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول