اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان جوانان هلال‌احمر خراسان شمالی خبر داد

ختم 12 میلیون صلوات در خراسان شمالی

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان جوانان هلال‌احمر خراسان شمالی از اجرای برنامه ختم 12میلیون صلوات در قالب طرح نوروزی هلال‌احمر استان توسط مسافران خبر داد.

ختم 12 میلیون صلوات در خراسان شمالی

  عبدالله محمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بجنورد اظهار داشت: هر یک از مسافران مراجعه کننده به پایگاه‌های هلال احمر با پذیرش  این طرح در این برنامه مذهبی و در آغاز سال جدید مشارکت کردند.

وی همچنین از برگزاری 90 هزار مسابقه در همین مدت خبر داد و افزود: 340 نفر از داوطلبان پیشاهنگ در طرح نوروزی هلال احمر مشارکت داشتند.

محمدی تصریح کرد: در همین مدت 3 هزار عدد مداد رنگی 12 رنگ با آرم سازمان جوانان هلال‌احمر بین کودکان و مسافران نوروزی در خراسان شمالی توزیع شده است.

وی همچنین توزیع 500 عدد مدادرنگی 24 رنگ با آرم هلال‌احمر را از دیگر فعالیت‌های نوروزی هلال‌احمر برشمرد که در قالب مسابقات نقاشی به کودکان اهدا شده است.

رئیس سازمان جوانان هلال‌احمر خراسان شمالی اظهار داشت: 500 عدد کیف جعبه کمک‌های اولیه بزرگ نیز در بین خانواده‌های مسافران توزیع شده است.

وی برپایی ایستگاه ورزش و توزیع نایلون‌های دستی توسط غنچه‌های هلال احمر بین مسافران نوروزی را از دیگر فعالیت‌های هلال احمر در همین ایام عنوان کرد.

طرح نوروزی هلال احمر استان از 25 اسفند پارسال آغاز و تا 15 فروردین امسال ادامه داشت.

به گزارش فارس، بر اساس آمار بیش از 3 میلیون و 850 هزار مسافر نوروزی وارد خراسان شمالی شدند.

انتهای پیام/س20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول