اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جعفریان خبر داد

2 برابر شدن اعتبارات اردویی سازمان جوانان جمعیت هلال‌ احمر کشور

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان جوانان جمعیت هلال ‌احمر کشور از افزایش دو برابری اعتبارات اردویی این سازمان در سال آینده خبر داد و گفت: در سال جاری این اعتبارات نسبت به سال گذشته 117 درصد رشد داشته است.

2 برابر شدن اعتبارات اردویی سازمان جوانان جمعیت هلال‌ احمر کشور

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، محمد جواد جعفریان عصر امروز در نشست خبری در بیرجند اظهار داشت: در سال گذشته کل اعتبار ذکر شده 160 میلیارد ریال در بخش اعتبارات هزینه‌ای بوده است که این مبلغ در سال آینده دو برابر خواهد شد.

وی ادامه داد: اعتبارات اردویی خراسان‌جنوبی نیز 5 میلیارد ریال بوده است که در سال آینده این اعتبار 2 برابر خواهد شد.

رئیس سازمان جوانان جمعیت هلال‌احمر کشور از تجهیز کانون‌های دانشجویی، جوانان و طلاب نیز برای نخستین بار در کشور در خراسان‌جنوبی خبر داد و گفت: در سال آینده اردوی جهادی جمعیت جوانان هلال‌احمر سراسر کشور در روستاهای محروم استان خراسان‌جنوبی برگزار خواهد شد.

* امضای تفاهمنامه سازمان جوانان با 3 فدراسیون ورزشی

رئیس سازمان جوانان جمعیت هلال‌احمر کشور از امضای تفاهمنامه این سازمان با سه فدراسیون کوهنوردی، نجات‌غریق و تیراندازی خبر داد و گفت: در این تفاهمنامه سعی خواهد شد دوره‌های آموزشی رایگان امداد و نجات کوهستان و آب‌های سیلابی با کمک این سه فدراسیون برگزار شود.

جعفریان همچنین از راه‌اندازی دو شعبه جدید سازمان جمعیت هلال ‌احمر استان خراسان ‌جنوبی در دو شهرستان درمیان و سرایان تا پایان سال جاری خبر داد و تصریح کرد: اعتبارات خوبی در زمینه ساخت اردوگاه فرهنگی در خراسان‌جنوبی نیز پیش‌بینی شده است.

وی با اشاره به تعهدات سفر هیئت دولت به استان‌های سراسر کشور و در حوزه سازمان جوانان جمعیت هلال‌ احمر نیز گفت: بیش از 80 درصد این مصوبات در سراسر کشور اجرایی شده و با توجه به رشد بودجه‌ای قابل توجه‌ای که توسط نمایندگان مجلس به سازمان تعلق گرفته بیشتر این تعهدات اجرایی شده است.

* توسعه و نوسازی ناوگان امداد و نجات کشور

رئیس سازمان جوانان جمعیت هلال‌احمر کشور افزود: توسعه و نوسازی ناوگان امداد و نجات کشور از جمله اقدامات مهمی بوده که در سال جاری انجام و ادامه خواهد داشت.

جعفریان از توسعه و نوسازی ناوگان امداد و نجات جمعیت جوانان هلال ‌احمر خراسان‌ جنوبی نیز در سال جاری خبر داد و افزود: پایگاه امداد جاده‌ای نیز در این استان در حال توسعه است.

وی ادامه داد: 11 اردوگاه در سراسر کشور و دو اردوگاه دیگر در خارج از کشور در دست ساخت است که پس از ساخت این اردوگاه‌ها  ظرفیت اردویی به 15 هزار نفر افزایش می‌یابد.

رئیس سازمان جوانان جمعیت هلال‌احمر کشور در مورد تشکل‌های دانشجویی در این سازمان نیز گفت: کانون دانشجویی از این باب برای ما اهمیت دارد که دانشجویان سفیران علم و دانش هستند.

جعفریان خراسان‌ جنوبی را در این امر در کشور سرآمد دانست و یادآور شد: در 900 دانشگاه کشور کانون دانشجویی جمعیت جوانان هلال‌ احمر فعال است.

انتهای پیام/آ10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول