اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون دانشجویی و جوانان سازمان جوانان هلال احمر خبر داد

برپایی پست‌های راهنمایان نوروزی هلال احمر در 1000 نقطه کشور

خبرگزاری فارس: معاون دانشجویی و جوانان سازمان جوانان جمعیت هلال احمر از برپایی پست‌های راهنمایان نوروزی هلال احمر در هزار نقطه کشور خبر داد.

برپایی پست‌های راهنمایان نوروزی هلال احمر در 1000 نقطه کشور

سید محمدحسین جوادی در حاشیه بازدید از پست‌های امداد و نجات و راهنمایان نوروزی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بجنورد اظهار داشت: این پست‌های راهنمایان مسافران نوروزی در مبادی ورودی و خروجی شهرها دایر هستند.

وی افزود: پست‌های راهنمایان مسافران نوروزی عموماً در کنار خیمه‌های نماز برپا شده و خدمات مربوط را به مسافران و زائران ارائه‌ می‌کنند.

جوادی ارائه خدمات فرهنگی، خدمات مسافرتی و سیاحتی به مسافران را از فعالیت‌های این پست‌ها برشمرد و گفت:‌ پست‌های راهنمایان مسافران نوروزی تا پایان تعطیلات نوروزی به فعالیت خود ادامه می‌دهند.

وی همچنین با اشاره به فعالیت پایگاه‌های راهنمایان مسافران نوروزی هلال احمر در خراسان شمالی اظهار داشت: خدماتی که جوانان در این پایگاه‌ها به زائران و مسافران ارائه می‌کنند، بسیار ارزشمند و قابل توجه است.

معاون دانشجویی و جوانان سازمان جوانان جمعیت هلال احمر گفت: تمام خدماتی که در قالب فرهنگی، امدادی و راهنمایی به زائران و مسافران در این پست‌ها انجام شده برای تسهیل در سفر مهمانان نوروزی است که توسط هلال احمر برنامه‌ریزی شده است.

وی حضور جوانان در این برنامه‌ها را سبب خدمات‌رسانی مطلوب به زائران و مسافران برشمرد و اظهار امیدواری کرد تا زائران امام رضا (ع) در گذر از خراسان شمالی با رضایت‌مندی این استان را ترک کنند.

جوادی در سفر به خراسان شمالی از پست‌های امداد و نجات جاده‌ای امام رضا (ع)، امام سجاد (ع) و همچنین پایگاه‌های راهنمایان مسافران نوروزی از بازارچه صنایع دستی پارک انرژی هسته‌ای فاروج بازدید به عمل آورد.

انتهای پیام/آ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول