اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در ارزیابی سازمان جوانان هلال احمر؛

پیشاهنگان هلال احمر همدان برتر شدند

خبرگزاری فارس: در ارزیابی سازمان جوانان هلال احمر کشور، پیشاهنگان و غنچه‌های هلال احمر همدان رتبه نخست را کسب کردند.

پیشاهنگان هلال احمر همدان برتر شدند
به گزارش خبرگزاری فارس از همدان به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان همدان، طی ارزیابی سازمان جوانان هلال احمر کشور، معاونت جوانان هلال احمر استان همدان در هفت مورد جایگاه برتر را به خود اختصاص داد.
از آنجا که تقویت روحیه و مهارت‌های خود امدادی، ارتقای توانمندی‌های امدادی، فرهنگی، علمی و دینی، ترویج روحیه تلاش و مسئولیت پذیری و ایجاد فضای مناسب برای رقابت سالم در میان اعضای جوان و امدادگران جمعیت هلال احمر از جایگاه بالا و ارزشمندی برخوردار است امسال هم عملکرد شش ماه نخست معاونت جوانان هلال احمر استانها مورد ارزیابی قرار گرفت.
در این ارزیابی اعضای جوان این جمعیت توانستند در مسابقات متعدد مقام های بالایی کسب کرده و در زمینه فرهنگی نیز عملکرد قابل قبولی ارائه دهند.
در ارزیابی از عملکرد و فعالیت‌های پیشاهنگی و عنچه‌های هلال احمر از سازمان جوانان مرکز صورت گرفت اعضای نوجوان پیشاهنگ رتبه نخست کشوری و اعضای غنچه‌های هلال گزینه عالی را دریافت کردند.
کسب رتبه دوم کشوری طرح راهنمایی مسافرین نوروزی سال 90 و کسب رتبه سوم فعالیت‌های شاخه دانش‌آموزی از بارزترین عناوین همدان در رتبه بندی استان‌ها به شمار می‌رود.
کسب مقام نخست تیمی در رشته سرود و مقام نخست ترتیل قرآن در رشته انفرادی توسط ندا وفایی، مقام دوم در رشته قرائت توسط سعید فضلعلی و مقام سوم در رشته اذان توسط سجاد زاهدی از دیگر رتبه‌های اعضای جوان جمعیت هلال احمر استان در این ارزیابی بود. 
از دیگر فعالیت‌های ارزنده معاونت جوانان، راه‌اندازی کانون‌های بشردوستانه در مراکز اصلاح و تربیت زندان‌ها و عقد تفاهمنامه با کتابخانه‌های عمومی استان بوده است.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول