اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای نخستین بار در کشور

کانون‌های طلاب و روستایی هلال‌احمر خراسان‌جنوبی تجهیز می‌شوند

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان جوانان جمعیت هلال‌احمر کشور از تجهیز کانون‌های طلاب و روستایی هلال‌احمر خراسان‌جنوبی به عنوان نخستین استان کشور خبر داد.

کانون‌های طلاب و روستایی هلال‌احمر خراسان‌جنوبی تجهیز می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، محمد جواد جعفریان عصر امروز در جلسه بررسی مشکلات کانون‌های هلال‌احمر خراسان جنوبی اظهار داشت: تاکنون در هیچ استانی تجهیز کانون‌های طلاب و روستایی را نداشتیم که در این استان به عنوان نخستین استان کشور این کار آغاز خواهد شد و مابقی استان‌ها در سال آینده تجهیز می‌شوند.

وی دبیران کانون‌ها را گل‌های سرسبد سازمان جوانان جمعیت هلال‌احمر عنوان کرد و افزود: جوانی به طور کامل به مرحله بزرگسالی می‌رسد که در فعالیت‌های گروهی و اجتماعی مشارکت داشته باشد.

رئیس سازمان جوانان جمعیت هلال‌احمر کشور تصریح کرد: تمامی فعالیت‌های هلال‌احمر در غالب کارهای انسان دوستانه و خداپسندانه انجام می‌شود و سازمان جوانان نیز با همین نیات خیر فعال است.

 

*برگزاری 6 همایش علمی در حوزه کانون‌های طلاب

جعفریان از برگزاری شش همایش علمی در حوزه کانون‌های طلاب در کشور خبر داد و گفت: دو همایش برگزار شده و چهار همایش دیگر نیز در بهار سال آینده برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: 11 اردوگاه فعال نیز در جمعیت هلال احمر کشور داریم.

رئیس سازمان جوانان جمعیت هلال‌احمر کشور با اشاره به اینکه کلیه فعالیت‌های هلال‌احمر باید فرهنگی و در راه خیر دوستی باشد، تصریح کرد: اگر به اندازه نوک یک روان‌نویس کار سیاسی در هلال‌احمر انجام شود دیگر جایگاهی در این مکان مقدس نخواهیم داشت.

*کانون‌های جوانان تجهیز می‌شوند

جعفریان با اشاره به مشکلات کانون‌های هلال‌احمر خراسان جنوبی گفت: تجهیز کانون‌ها مهم‌ترین مشکلات دبیران کانون‌ها است که بخشی از آن را تجهیز خواهیم کرد.

وی از اردوی کیش برای فعالان کانون‌ها خبر داد و گفت: این اردو ظرف 2 هفته آینده باید انجام شود و اگر انجام نشد مدیری که مسئولیت این اردو را بر عهده گرفته برکنار خواهد شد.

*در درجه‌بندی امدادگران ورودی از سازمان جوانان محاسبه می‌شود

رئیس سازمان جوانان جمعیت هلال‌احمر کشور با بیان اینکه در جمعیت هلال‌احمر کشور دو نوع عضو داریم، اظهار داشت: یک گروه اعضای سازمان جوانان و گروه دیگر اعضای سازمان داوطلبان هستند.

جعفریان گفت: در این راستا به منظور درجه‌بندی امدادگران ورودی تنها از سازمان جوانان این جمعیت محاسبه می‌شود.

وی تصریح کرد: برای اعضای برتر کانون‌ها سعی داریم اردوهای خانوادگی برقرار کنیم که امید است این مهم در سال آینده محقق شود.

انتهای پیام/ر10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول