اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور رئیس سازمان جوانان هلال‌احمر برگزار شد

افتتاحیه کارگاه آموزشی ارتقای سلامت جامعه در خراسان‌جنوبی

خبرگزاری فارس: طی مراسمی افتتاحیه کارگاه آموزشی ارتقای سلامت جامعه ویژه امدادگران جمعیت جوانان هلال‌احمر شرق کشور با حضور رئیس سازمان جوانان هلال‌احمر جمهوری اسلامی در خراسان‌جنوبی برگزار شد.

افتتاحیه کارگاه آموزشی ارتقای سلامت جامعه در خراسان‌جنوبی

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، طی مراسمی افتتاحیه کارگاه آموزشی ارتقای سلامت جامعه ویژه امدادگران جمعیت جوانان هلال‌احمر شرق کشور با حضور رئیس سازمان جوانان هلال‌احمر جمهوری اسلامی در خراسان‌جنوبی برگزار شد.

محمدجواد جعفریان صبح امروز در این مراسم اظهار داشت: جمعیت جوانان هلال‌احمر برای نخستین بار به منظور مقابله با آسیب‌های اجتماعی و کاهش آن برنامه‌های جدی را مدنظر دارد.

وی افزود: جمعیت جوانان هلال‌احمر جمهوری اسلامی ایران به خاطر نیروهای جوان و بی‌ادعایی که دارد در جهان سرآمد است.

رئیس سازمان جوانان هلال‌احمر ادامه داد: قبل از هر نکته‌ای باید این را در نظر بگیریم که مهارت مقابله با آسیب‌های اجتماعی در بین افراد جامعه با کمک جمعیت جوانان هلال‌احمر از وظایف مهمی است که از این پس باید در نظر گرفته شود.

جعفریان تصریح کرد: برای این منظور باید با نگاه علمی وارد شویم چرا که بدون نگاه دقیق و علمی این طرح با شکست مواجه خواهد شد.

وی افزود: جمعیت جوانان هلال‌احمر ایران در بین نیروهای امدادی جهان و صلیب سرخ مقام نخست را دارا است.

رئیس سازمان جوانان هلال‌احمر خاطرنشان کرد: در طول 70 سال گذشته سازمان‌ها و نهادهای بسیاری شکل گرفت و سپس منحل شد اما جمعیت هلال‌احمر از جمله نهادهایی است که هنوز پابرجا است.

جعفریان یادآور شد: این مهم به دلیل وجود نیروهای بی‌ادعایی است که تنها با هدف کمک و رضایت خداوند در این سازمان مشغول به خدمات‌دهی به مردم هستند.

انتهای پیام/ح20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول