اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در سالروز ارتحال امام (ره) انجام می‌شود

قرائت وصیت‌نامه حضرت امام در سطح شهر کوهبنان

خبرگزاری فارس: فرماندار کوهبنان گفت: برنامه‌هایی در خور شأن مقام بنیانگذار نظام مقدس جمهوری اسلامی و شهدای عزیز در سالروز ارتحال این بزرگوار برگزار کنیم.

قرائت وصیت‌نامه حضرت امام در سطح شهر کوهبنان

به گزارش خبرگزاری فارس از کوهبنان، منصور متقی شامگاه یکشنبه در نشست ائمه جماعت مساجد‌، مسئولان ‌هیئت‌های مذهبی و هیئت امنای مساجد در کوهبنان ‌با گرامیداشت یاد و خاطره حضرت امام خمینی (ره) و شهدای 15 خرداد اظهار داشت: ما هر چه داریم از برکت خون شهدا و حضرت امام خمینی (ره) است.

وی بیان داشت:‌ حق این است که همه با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری ‌در پرتو وحدت و برادری برنامه‌هایی در خور شأن مقام بنیانگذار نظام مقدس جمهوری اسلامی و شهدای عزیز برگزار کنیم.

متقی افزود: از زمان ارتحال حضرت امام خمینی (ره) همه ساله به مدت سه روز مراسمی با حضور تمامی‌ دوستداران و عاشقان به ولایت و رهبری در اداره آموزش و پرورش کوهبنان برگزار می‌شود، اما جا دارد مراسم باشکوهی صبح روز 14خرداد ماه جاری در شهرستان برگزار شود.

وی عنوان کرد: به این منظور صبح روز 14 خرداد در حرم مطهر امامزاده بی‌بی عصمت کوهبنان با حضور هیئت‌های مذهبی‌، مسئولان شهرستان و ارادتمندان به حضرت امام و مقام معظم رهبری مراسمی برگزار و در این راستا از وجود سخنرانان و مداحان مطرح استفاده شود.

به گزارش فارس در این جلسه بر انتخاب بخشی از وصیتنامه سیاسی و الهی حضرت امام و قرائت آن در برنامه‌های مختلف سطح شهر‌، برگزاری مسابقه از وصیتنامه حضرت امام ‌برای عموم مردم‌، برگزاری عصری در محضر قرآن‌، برگزاری یادواره شهدای دهستان جور‌، اعزام عاشقان و ارادتمندان روح‌الله به حرم مطهر امام به منظور شرکت در مراسم ویژه این روز توسط فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج‌، را‌ه‌اندازی هیئت‌های مذهبی در این ایام‌، برگزاری مراسم ارتحال حضرت امام در روستاهای شهرستان‌، برگزاری یادواره شهدای بخش طغرالجرد در روز 14خرداد ماه و برگزاری محفل انس با قرآن در پابدانا و ختم کامل قرآن به یاد امام و شهدای 15 خرداد از مهم‌ترین مصوبات این نشست بود.

انتهای پیام/ب20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول