اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار گرمی:

فضاهای ورزشی به تناسب پراکندگی جمعیت توسعه یابد

خبرگزاری فارس: فرماندار گرمی خواستار توسعه فضاهای ورزشی این شهرستان به تناسب افزایش و پراکندگی جمعیت گرمی شد.

فضاهای ورزشی به تناسب پراکندگی جمعیت توسعه یابد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، عزیز صحرایی صبح امروز در جلسه شورای اداری شهرستان گرمی اظهار داشت: ما نیازمند گسترش فضاهای ورزشی هستیم اما این توسعه باید به تناسب جمعیت و پراکندگی آن صورت گیرد.

وی افزود: علاوه بر مرکز شهرستان روستاهای ما نیز نیازمند توزیع عادلانه امکانات ورزشی هستند که بر این اساس امروز شاهد کلنگ‌زنی دو سالن ورزشی در روستاهای دیزج و انی از توابع بخش مرکزی شهرستان گرمی هستیم.

فرماندار گرمی زیربنای هر یک از این سالن‌ها را بیش از یک هزار متر مربع ذکر کرد و افزود: زمین لازم برای احداث سالن‌های ورزشی از سوی اهالی اهدا شده و برای بنای هر سالن 2 میلیارد ریال هزینه خواهد شد.

این مسئول همچنین به در حال احداث بودن چهار باب ساختمان دهیاری در این شهرستان اشاره کرد و افزود: ساختمان‌های دهیاری روستاهای بنه، انی، تکانلو و قره خانبیگلو در بخش‌های مختلف گرمی با 600 میلیون ریال اعتبار کلی در حال احداث است.

وی راحتی و تسریع مراجعات مردمی، توسعه خدمات اداری و رسیدگی به موقع به مشکلات روستاها را از اهداف احداث و ایجاد دهیاری‌ها برشمرد و گفت: دهیاران حلقه‌های ارتباطی و اداری بین روستانشینان و ادارات شهرستان هستند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، امام جمعه گرمی نیز در این جلسه از موافقت اصولی شورای گسترش حوزه‌های علمیه کشور با تأسیس مدرسه علمیه ولی عصر (عج) برادران در این شهرستان خبر داد.

حجت‌الاسلام یدالله صفری افزود: این موافقت بر اساس تقاضای تاسیس مدرسه علمیه برادران از سوی دفتر امام جمعه گرمی و به استناد مصوبه شماره 616 شورای عالی حوزه‌های علمیه حاصل شده است.

وی گفت: حوزه علمیه ولیعصر (عج) خواهران گرمی در سال 79 تاسیس شده و هم اکنون بیش از 130 طلبه دارد و تاکنون 68 دانش‌آموخته از این مرکز علمی فارغ‌التحصیل شده‌اند.

امام جمعه گرمی با اشاره به اشتیاق جوانان منطقه گرمی به تحصیل علوم حوزوی و تعدد مراکز آموزش عالی در این شهرستان اظهار امیدواری کرد با تاسیس مدرسه علمیه ویژه برادران گام دیگری در راستای توسعه علمی منطقه گرمی برداشته شود.

انتهای پیام/خ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول