اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار کهگیلویه و بویراحمد:

با نقطه مطلوب در ورزش کهگیلویه و بویراحمد فاصله داریم

خبرگزاری فارس: استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت:‌ اگر چه اقدامات بسیار خوبی در ورزش این استان از سوی دولتمردان انجام شده ولی همچنان با نقطه مطلوب فاصله داریم.

با نقطه مطلوب در ورزش کهگیلویه و بویراحمد فاصله داریم

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، اکبر نیکزاد پیش از ظهر امروز در جمع ورزشکاران و قهرمانان ورزشی در استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: کار کردن در راه ورزش ارزشمند بوده و همه مسئولان باید برای نهادینه کردن آن تلاش کنند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: باید کاری کنیم که ورزش کردن برای مردم آسان شود.

نیکزاد با اشاره به اینکه کار و سرمایه‌گذاری در ورزش مورد تاکید همه بزرگان دین اسلام است، افزود: دسترسی مردم به امکانات ورزشی در همه نقاط این استان از جمله کارهایی است که باید مورد توجه متولیان امر قرار گیرد.

وی گفت: ایجاد علاقه و انگیزه در مردم برای ورزش کردن از یک سو و ایجاد دسترسی آسان ورزش‌دوستان به امکانات ورزشی از سوی دیگر از جمله اقداماتی است که در برنامه‌ریزی‌های مسئولان لحاظ می‌شود.

مقام ارشد اجرایی در استان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی کرد که ورزش جزئی از زندگی مردم و جوانان قرار گیرد.

وی فراهم کردن امکانات ورزشی را کاری سخت خواند و ابراز داشت: اگر چه اقدامات بسیار خوبی در ورزش این استان از سوی دولتمردان انجام شده ولی همچنان با نقطه مطلوب فاصله داریم.

نیکزاد اضافه کرد: در بسیاری از نقاط کشور از جمله استان کهگیلویه و بویراحمد زمانی تعداد سالن‌های ورزشی به عدد انگشتان دست هم نمی‌رسید ولی هم‌اکنون این یک واقعیت است که در سالیان اخیر در زیرساخت‌های ورزشی اقدامات مؤثری انجام شده است.

وی با بیان اینکه اکنون در بسیاری از مراکز بخش‌ها در این استان سالن‌های سرپوشیده و دیگر امکانات ورزشی احداث شده است، گفت: البته تاکید می‌کنم که هنوز به نقطه مطلوب در این زمینه نرسیده‌ایم.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: دولت در زمینه ورزش عنایات ویژه‌ای دارد و این می‌طلبد که مسئولان و متولیان امور ورزش و جوانان آستین همت بالا بزنند و در این زمینه کارهای ارزشمندی انجام دهند.

وی بیان کرد: شهروندی که اراده می‌کند ورزش کند نباید دو ساعت را طی کند تا به نقطه‌ای برسد که امکانات ورزشی در آنجا مستقر شده بلکه باید این امکانات در دسترس شهروندان باشند.

نیکزاد حمایت و تقویت ورزش قهرمانی را نیز امری مؤثر در نهادینه کردن ورزش و همگانی کردن آن دانست.

انتهای پیام/صا20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول