اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای اسلامی شهر شیراز:

ورزش مرده فارس را احیا کنید/ شورای ورزشی فارس تشکیل شود

خبرگزاری فارس: عضو شورای اسلامی شهر شیراز گفت: در راستای ارتقای ورزش حرفه‌ای فارس لازم است هر چه سریع‌تر شورای ورزشی استان تشکیل شود.

ورزش مرده فارس را احیا کنید/ شورای ورزشی فارس تشکیل شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، زین‌العابدین عرب پیش از ظهر امروز در دویست و چهل و هفتمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر شیراز با تاکید بر حمایت از ورزش حرفه‌ای استان فارس اظهار کرد: به منظور ارتقای ورزش حرفه‌ای استان لازم است هرچه سریع‌تر شورای ورزشی فارس تشکیل شود تا با برگزاری جلسات کاربردی بتوان شاهد پیشرفت تیم‌های حاضر در لیگ‌های برتر بود.

عضو شورای شهر اسلامی شهر شیراز از مدیریت ارشد این استان خواست تا با توجه به اینکه زمزمه فروش تیم فجر شهید سپاسی شنیده می‌شود با حمایت از این تیم مانع از خروج آن از استان شود.

وی با اشاره به سقوط دو تیم برق شیراز و پیام مخابرات به لیگ دسته دوم تصریح کرد: تمام مسئولان باید برای حفظ تیم فوتبال فجر شهید سپاسی در سوپر لیگ تلاش کنند.

عرب ادامه داد: تیم فجر شهید سپاسی امروز به حمایت مالی برای یارگیری بازیکنان نیاز دارد، پس باید تا زمان باقی است از این تیم حمایت کرد.

وی خاطرنشان کرد: همان‌گونه که استانداران سایر استان‌ها از تیم‌های ورزشی شهر و استان‌ خود حمایت می‌کنند ما نیز به نمایندگی از مردم از استاندار فارس می‌خواهیم با همت و عزم جدی مسئله ورزشی این استان را پیگیری و رصد کند.

این عضو شورای اسلامی شهر شیراز تصریح کرد: تیم‌های ورزشی در لیگ‌های برتر در تمام استان‌ها چند حامی مالی دارند و تنها تیم فجر شهید سپاسی شیراز است که یک حامی مالی دارد.

وی افزود: باید به یاری سپاه شتافت و از تیم فجر شهید سپاسی حمایت کرد.

عرب در بخش دیگری از سخنان خود از شهرداری شیراز نیز خواست از تیم‌های ورزشی حاضر در لیگ برتر حمایت کند.

وی تصریح کرد: باید از تیم‌های حاضر در لیگ برتر حمایت کرد چراکه این امر خواست و مطالبه جدی شهروندان شیرازی است.

عضو شورای اسلامی شهر شیراز با اشاره به تغییر مدیریت‌های پیاپی در ورزش این استان در سال‌های اخیر اضافه کرد: در سه سال گذشته چهار مدیر ورزشی برای اداره‌کل تربیت بدنی این استان انتخاب شده که این شایسته شیراز نیست و در این راستا بهتر است همان‌گونه که برای تغییر مدیریت تلاش می‌کنیم برای مدیریت ورزشی نیز کوشش کنیم.

وی در پایان گفت: باید با همکاری همه‌جانبه و عزم جدی وضعیت مرده ورزشی قهرمانی استان فارس را احیا کرد.

انتهای پیام/ز10/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول