اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار سلسله:

11 کمیته برگزاری مراسم سالروز ارتحال امام را برعهده دارند

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان سلسله گفت: 11 کمیته، کار برگزاری مراسم سالروز ارتحال امام در سلسله را برعهده دارند.

11 کمیته برگزاری مراسم سالروز ارتحال امام را برعهده دارند

به گزارش خبرگزاری فارس از سلسله، باقر باقرزاده ظهر امروز در جلسه برنامه‌ریزی سالگرد ارتحال امام(ره) گفت: دشمنان نظام و انقلاب بدانند با گذشت زمان عشق و ارادت ملت ایران به امام خمینی(ره) و راه ولایت‌فقیه کم‌رنگ نمی‌شود.

وی اعزام کاروان دوستداران امام(ره)، برپایی نمایشگاه‌های مختلف، آیین بزرگداشت در شهر الشتر و آئین شب شعر را از مهم‌ترین برنامه‌های ستاد بزرگداشت ارتحال امام در شهرستان سلسله عنوان کرد و اظهار داشت: برای هر چه باشکوه‌تر برگزار شدن این آیین 11 کمیته جداگانه با شرح وظایف مختلف راه‌اندازی شده است.

فرماندار شهرستان سلسله گفت: امام خمینی(ره) حق بزرگی بر گردن تمام افراد جامعه دارد و خدمتی که حضرت امام به جهان بشریت ارائه کرد تا همیشه تاریخ در حافظه مسلمانان باقی می‌ماند.

وی اظهار داشت: بر کسی پوشیده نیست امام خمینی(ره) نه تنها امام ایرانیان بلکه امام سراسر مردم جهان و به خصوص مستضعفین است، امامی که توانست بزرگ‌ترین پدیده قرن را ایجاد و با گفتار و کلام خود اثربخشی فراوانی را بر پیروزی انقلاب داشته باشد.

باقرزاده بر هر چه باشکوه‌تر برگزار شدن ایام بزرگداشت سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) تاکید کرد و از مسئولان دستگاه‌های اجرایی شهرستان سلسله خواست همکاری لازم را برای پاسداشت این ایام به کار گیرند.

انتهای پیام/ل30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول