اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر کمیته اطلاع‌رسانی سالگرد ارتحال امام در مازندران:

30 هزار زائر مازندرانی در مراسم ارتحال امام(ره) شرکت می‌کنند

خبرگزاری فارس: دبیر کمیته اطلاع‌رسانی سالگرد ارتحال امام(ره) در مازندران گفت: 30 هزار زائر مازندرانی در مراسم ارتحال امام(ره) شرکت می‌کنند.

30 هزار زائر مازندرانی در مراسم ارتحال امام(ره) شرکت می‌کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، علیرضا فخاریان ظهر امروز در جلسه کمیته اطلاع‌رسانی سالگرد ارتحال امام (ره) با اشاره به تلاش‌های انجام شده برای برگزاری باشکوه مراسم رحلت حضرت امام(ره) اظهار داشت: امسال بیش از 30 هزار نفر به مرقد امام از مازندران اعزام میشوند.

وی از چاپ ویژه‌نامه حقیقت توسط سپاه کربلای مازندران خبر داد و تصریح کرد: در این ویژه‌نامه برنامه‌های راهبردی امام (ره) که برای تقویت پایه و اساس جمهوری اسلام بیان شد جمع‌آوری و در اختیار زائران مراسم رحلت امام(ره) قرار می‌گیرد.

دبیر کمیته اطلاع‌رسانی سالگرد ارتحال امام(ره) در مازندران به تهیه جزوه، نشریه و بسته‌های فرهنگی برای کاروان‌های اعزامی اشاره کرد و بیان داشت: برای هرچه باشکوه‌تر برگزار کردن برنامه‌های رحلت امام(ره)، چند برنامه تولیدی با صدا و سیما نیز در حال ساخت است.

وی از تهیه و توزیع بیش از 10 هزار بسته فرهنگی با همکاری اداره کل ارشاد اسلامی مازندران خبر داد و یادآور شد: با هماهنگی انجام شده عکاسان حرفه‌ای از مازندران برای ثبت حضور پرشور مردم در  مراسم ارتحال امام(ره) تعدادی از عکاسان مازندران به حرم مطهر اعزام می‌شوند.

فخاریان دیگر برنامه‌های در دست اجرای کمیته فرهنگی سپاه کربلا را ارسال پیامهای صوتی به مشترکان تلفن همراه عنوان کرد و متذکر شد: برگزاری مسابقات فرهنگی، اعزام گروه مستندساز و دعوت از کارشناسان خبره برای معرفی بهتر و بیشتر اندیشه‌های حضرت امام در دستور کار است.

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول