اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اداره‌کل ورزش و جوانان استان قم خبر داد

برگزاری مسابقه کتابخوانی ارتحال امام با حضور 15 هزار جوان قمی

خبرگزاری فارس: معاون فرهنگی و جوانان اداره‌کل ورزش و جوانان استان قم از برگزاری مسابقه کتابخوانی به مناسبت ایام رحلت امام خمینی(ره) خبر داد.

برگزاری مسابقه کتابخوانی ارتحال امام با حضور 15 هزار جوان قمی

به گزارش خبرگزاری فارس از قم روح‌الله رمضانی در جلسه هماهنگی بزرگداشت بیست و سومین سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی(ره) و چهل و نهمین سالگرد قیام خونین یوم‌الله 15 خرداد که ظهر امروز در محل شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قم برگزار شد اظهار کرد: مسابقه کتابخوانی در میان بیش از 15 هزار نفر از جوانان قم و با همکاری نهاد کتابخانه‌های عمومی استان قم برگزار می‌شود.

وی افزود: اطلاع‌رسانی کاملی در خصوص ایام 14 و 15 خردادماه در قم صورت نمی‌گیرد به همین دلیل وب‌سایت مربوط به آمار و اطلاعات این مراسم‌ها در حال طراحی و راه‌اندازی است تا مستندسازی فعالیت‌ها و ارائه گزارش عملکردها نیز توسط آن صورت گیرد.

معاون فرهنگی و جوانان اداره‌کل ورزش و جوانان استان قم از برگزاری برنامه پرسش و پاسخ ویژه جوانان در خصوص قیام 15 خرداد خبر داد و گفت: برنامه‌ای نیز به صورت پرسش و پاسخ در خصوص شناسایی مقام معظم رهبری در نظر گرفته شده است.

وی بیان داشت: تعدادی از دبیران موفق قم نیز در سالروز ارتحال بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی به حرم مطهر ایشان اعزام خواهند شد.

انتهای پیام/ع30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول