اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده نیروی انتظامی مراغه خبر داد

کشف محموله قاچاق 3 میلیارد ریالی در مراغه

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی شهرستان مراغه از کشف محموله بزرگ قاچاق به ارزش نزدیک به 3 میلیارد ریال در این شهرستان خبر داد.

کشف محموله قاچاق 3 میلیارد ریالی در مراغه

به گزارش خبرگزاری فارس از مراغه، عیسی هاتفی صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران گفت: عوامل پلیس آگاهی این فرماندهی با انجام کارهای اطلاعاتی و با تلاش مداوم از عبور کاروان بزرگ کالای قاچاق از یکی از روستاهای حوزه استحفاظی این شهرستان مطلع شده و گشت تلفیقی آگاهی و پاسگاه به محل مورد‌نظر اعزام شدند.

وی اظهار کرد: عوامل مذکور به آدرس روستای مورد‌نظر، در بیراهه‌های این روستا کمین و با استفاده از شگردها و ترفندهای خاص پلیسی و ایجاد موانع لازم، در پی تعقیب و گریز موفق به توقیف کاروان بزرگ محموله قاچاق به ارزش تقریبی بیش از 3 میلیارد ریال شدند.

هاتفی تصریح کرد: در این عملیات سه دستگاه خودرو سواری تندرو مجهز به سیستم دودزا توقیف که در بازرسی از این خودروها تعداد زیادی سیگار قاچاق و  انواع مشروبات الکلی خارجی به ارزش مذکور کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی شهرستان مراغه اظهار کرد: رانندگان یکی از خودروها به هویت "الف ـ م" که به‌عنوان اسکورت قاچاقچیان را همراهی می‌کرد دستگیر و بقیه متهمان به باغات اطراف متواری شدند که تلاش برای دستگیری آنان ادامه دارد.

انتهای پیام/خ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول