اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سخنگوی شورای شهر بابل:

عملیات خاکبرداری رودخانه بابلرود بابل متوقف شود

خبرگزاری فارس: سخنگوی شورای شهر بابل با اشاره به اینکه پیمانکار پروژه به جای لایروبی، خاکبرداری و ترانشه‌برداری می‌کند از شهرداری بابل خواست عملیات خاکبرداری در رودخانه بابلرود را متوقف کند.

عملیات خاکبرداری رودخانه بابلرود بابل متوقف شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بابل، اسکندر مسافری بعدازظهر امروز در جلسه علنی شورای شهر بابل اظهار داشت: باتوجه به شیوه نامناسب لایروبی توسط پیمانکار در داخل رودخانه بابلرود که به اشتباه واژه لایروبی را به خاکبرداری و ترانشه‌برداری دانست هدفی جزء منافع شخصی برای پیمانکار به همراه ندارد.

وی از شهرداری بابل خواست تا با توقف عملیات خاکبرداری، کمیته‌ای تخصصی تشکیل داده تا بررسی‌های لازم پیرامون روند اجرایی و ساماندهی آن آغاز و ادامه لایروبی بر اساس نظرات این کمیته انجام شود.

سخنگوی شورای شهر بابل همچنین از تصویب مصوبه‌ای با توجه به اعتبار مصوب در بودجه سال جاری برای سرپوشیده کردن ارباب‌رود و آقارود به لحاظ رعایت اصول بهداشتی و شهرسازی خبر داد و خاطرنشان کرد: تکلیف شده تا شهرداری با تشکیل کمیته‌ای ویژه برای آزادسازی و اولویت‌بندی در ساماندهی این دو رود بر اساس بودجه سال 91 اقدام جدی کند.

مسافری از تصویب مصوبه‌ای برای جذب اعتبار آزادسازی و اجرای کمربندی شرقی دوم بابل خبر داد و تصریح کرد: اعضای شورای شهر بابل مکلف شدند تا برای تامین 100 میلیارد ریال اعتبار خارج از اعتبارات مصوب شهرداری برای این پروژه از طریق مذاکره با استاندار، معاونت عمرانی استانداری و نمایندگان مردم بابل در مجلس شورای اسلامی اقدام کنند.

انتهای پیام/ش30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول