اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان:

رودخانه زاینده‌رود به مجموعه‌ای بی‌صاحب تبدیل شده است

خبرگزاری فارس: عضو شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: رودخانه زاینده‌رود به مجموعه‌ای بی‌صاحب تبدیل شده که آب آن به تاراج می‌رود.

رودخانه زاینده‌رود به مجموعه‌ای بی‌صاحب تبدیل شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، فتح‌الله معین ظهر امروز در جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه براساس اخبار رسیده مطالعات طرح انتقال آب زاینده‌رود به بروجن به اتمام رسیده است، اظهار داشت: در شرایطی که حقوق شرعی شهر اصفهان نادیده گرفته می‌شود چطور می‌توان توقع داشت که طرح دیگری برای انتقال آب انجام گیرد.

وی با یادآوری این موضوع که در گذشته حق‌آبه زاینده‌رود مشخص شده اما حق و حقوق نادیده گرفته شده است، تصریح کرد: رودخانه زاینده‌رود به مجموعه‌ای بی‌صاحب تبدیل شده که آب آن به تاراج می‌رود.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان تاکید کرد: خبر پایان یافتن مطالعات طرح انتقال آب زایند‌ه‌رود به بروجن را در حالی می‌شنویم که میزان بارندگی و نیازهای آبی شهر بروجن در حد قابل قبولی است.

وی بیان داشت: اگر در گذشته نیز آب زاینده‌رود به کشاورزان اختصاص نمی‌یافت بحران به وجود می‌آمد، اما حق آنها کامل پرداخت می‌شد، اما امروز از یک‌ سو آب زنده‌رود به یغما می‌رود و از دیگر سو برای حیات زاینده‌رود اوراق مشارکت به فروش می‌رسد.

انتهای پیام/ش30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول