اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ورزش و جوانان البرز:

احداث فضاهای تخصصی ورزشی در البرز ضروری است

خبرگزاری فارس: مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز گفت: برای توسعه ورزش البرز و هم‌ترازی آن با استان‌های دیگر، باید به سمت احداث سالن‌های تخصصی برای رشته‌های مختلف ورزشی و علمی کردن آن برویم.

احداث فضاهای تخصصی ورزشی در البرز ضروری است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، بهروز منتقمی عصر امروز در مراسم تجلیل از خبرنگاران برتر ورزشی استان البرز طی سخنانی، اظهار داشت: خوش‌بختانه روند پیاده‌سازی ساختار اداری ورزش البرز به شکل مناسبی به انجام رسیده و امروز امور مربوط به ورزش این استان همانند استان‌های با سابقه کشور انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه وزارت ورزش و جوانان نگاه ویژه‌ای به البرز و نیازهای ورزشی این استان دارد، گفت: خوش‌بختانه در طی 6 ماه اخیر توانستیم هم در بحث اعتبارات عمرانی و هم اعتبارات جاری رشد محسوسی را داشته باشیم و بسیاری از مشکلات موجود در ورزش استان را برطرف کنیم.

منتقمی با بیان این که از حضور و فعالیت در این استان راضی است گفت: تجربه حضور بیش از 2 دهه‌ای خود را از فعالیت در استان‌های مختلف به البرز آورده‌ام و امیدوارم بتوانم در پایه‌ریزی یک استان مقتدر و پیشرو در عرصه ورزش کشور موفق باشم.

* اداره‌کل ورزش و جوانان کرج تشکیل می‌شود

وی به موافقت وزارت ورزش با ایجاد اداره ورزش و جوانان شهرستان کرج اشاره کرد و گفت: با تأییدیه وزارتخانه در کوتاه‌ترین زمان ممکن این اداره راه‌اندازی و ساماندهی ورزش کلان‌شهر کرج را برعهده خواهد گرفت.

مدیرکل ورزش و جوانان استان در پایان با قدردانی از تلاش‌های اصحاب رسانه در پیش‌برد اهداف ورزشی در البرز گفت: البرز دارای سرمایه عظیمی در حوزه رسانه است که من در طول دوران خدمتم در ورزش در هیچ استانی ندیده و امیدوارم این رسانه‌ها با نقد خود و تشویق ورزشکاران سبب پیش‌برد اهداف عالیه ورزش در این استان قهرمان‌پرور شوند.

انتهای پیام/ی30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول