اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شکست سکوت مدیر دانشکده فنی دادبین

مدارک تخریب فضای ورزشی را به رسانه‌ها می‌دهم

خبرگزاری فارس: مدیر دانشکده فنی شهید دادبین کرمان گفت: به زودی مدارک تخریب فضای ورزشی دانشکده فنی شهید دادبین را که توسط آموزش و پرورش ناحیه کرمان صورت گرفته است به رسانه‌ها می‌دهم.

مدارک تخریب فضای ورزشی را به رسانه‌ها می‌دهم

احمد توکلی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمان با تکذیب تخریب فضای ورزشی این دانشکده پس از 10 روز سکوت اظهار داشت: چندی پیش براساس مصوبه مجلس مراکز آموزش فنی و دانشکده‌های فنی زیر نظر آموزش و پرورش به وزارت آموزش علوم و تحقیقات واگذار شدند.

وی افزود: بر این اساس طی نشستی که به منظور نهایی شدن این انتقال بین مسئولان دانشگاه شهید باهنر، دانشکده فنی شهید چمران، فرماندار کرمان، مدیرکل آموزش و پرورش استان، نماینده حقوقی وزارتخانه و این جانب برگزار شد تا تصمیم نهایی اعلام شود.

توکلی تصریح کرد: خروجی این نشست هیچ توافقی را به همراه نداشت و در نهایت طرفین تصمیم‌گیری را به وزارت علوم و تحقیقات سپردند.

وی با اشاره به اینکه در حالی نشست طرفین به منظور نهایی شدن این انتقال هیچ خروجی نداشت، لودری برای تخریب‌ با تصمیم مسئولان ناحیه یک آموزش و پرورش بدون مجوز به حریم این دانشکده تجاوز کرد و متجاوزان حتی در برابر مقاومت نگهبان‌ها قرار گرفتند و یکی از کارکنان نگهبانی دانشکده را کتک زدند.

وی با انتقاد از این حرکت مسئولان آموزش و پرورش بیان داشت: مسئولان آموزش و پرورش چگونه حاضر شدند زمین ورزشی بسکتبال و چمن فوتبالی را که بسیاری از جوانان و دانشجویان این شهر اوقات فراغت و دروس دانشگاهی خود را در آن می‌گذراندند، تخریب کنند و این اقدام با کدام مجوز صورت گرفته است.

توکلی با اشاره به اینکه فرماندار کرمان می‌گوید من هیچ مجوزی را به مسئولان آموزش و پرورش ناحیه یک برای تخریب این مرکز نداده‌ام، گفت: مدیر ناحیه یک آموزش و پرورش کرمان خلاف گفته‌های فرماندار را مطرح می‌کند.

وی ابراز داشت: مدارکی در اختیار داریم که به زودی آنها را در اختیار رسانه‌های استان قرار می‌دهیم تا مردم و اذهان عمومی بدانند مسئولیت تخریب فضای ورزشی این دانشکده با خودمحوری و تصمیم‌های بدون منطق مسئولان ناحیه یک آموزش و پرورش کرمان ارتباط دارد.

مدیر دانشکده فنی شهید دادبین افزود: مسئولان ناحیه یک می گویند این زمین‌ها کاربردی نداشته و ما برای این که بدون استفاده نباشد، آنها را تخریب کرده‌ایم، اما آنها پاسخ این سئوال من را بدهند، دانش‌آموزان و دانشجویانی که با این مرکز برای استفاده از فضاهای ورزشی قرارداد داشته‌اند در خیابان و در بزرگراه حضرت امام (ره) ساعت ورزش خود را می‌گذراندند.

انتهای پیام/غ10/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول