اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل سابق ورزش و جوانان استان قزوین اعلام کرد

74 صدم متر مربع فضای ورزشی برای هر قزوینی

خبرگزاری فارس: مدیرکل سابق ورزش و جوانان استان قزوین گفت: برای هر نفر در استان قزوین 74 صدم متر مربع فضای ورزشی وجود دارد.

74 صدم متر مربع فضای ورزشی برای هر قزوینی

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، اکبر محمودی‌اصل بعد از ظهر سه‌شنبه در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین اظهار کرد: پیش از انقلاب اسلامی فضای ورزشی در استان قزوین چهار صدم‌ متر مربع بوده است که در ابتدای دولت نهم 37 صدم ‌متر مربع و در ابتدای دولت دهم فضای ورزشی برای هر قزوینی به 66 صدم‌ متر مربع رسیده است اما در سال جاری این رقم را به 74 صدم متر مربع افزایش دادیم.

محمودی‌اصل ادامه داد: فردی غیر بومی هستم ولی برای ورزش قزوین کار نشده است، استانی که در دوره صفویه پایتخت بوده است بزرگ‌ترین سالن ورزشی آن یک‌هزار و 500 نفر است.

* افتتاح ورزشگاه 15 هزار نفری قزوین در دهه فجر

مدیرکل سابق ورزش و جوانان استان قزوین از افتتاح ورزشگاه 15 هزار نفری قزوین در دهه فجر خبر داد و گفت: تلاش‌های زیادی برای ساخت ورزشگاه انجام شده است و این ورزشگاه در دهه فجر افتتاح می‌شود.

محمودی پیرامون ورزش همگانی تصریح کرد: ورزش همگانی را باید توسعه دهیم زیرا از دل ورزش همگانی ورزشکار شناخته می‌شود.

وی اضافه کرد: کشور بزرگ چین حدود 80 درصد مردمش ورزشکار هستند یا طبق تحقیقات انجام شده، 51 درصد مردم سوئد ورزش می‌کنند و کمترین تخلفات اداری در این کشور است.

* پایان ساخت 8 پروژه ورزشی در استان قزوین

مدیرکل سابق ورزش و جوانان قزوین ساخت هشت پروژه ورزشی در استان قزوین به پایان رسیده است، اظهار کرد: دو مجموعه سالن ورزشی در منطقه پونک شهر قزوین برای بانوان و دو مجموعه سالن ورزشی در شهر محمدیه به پایان رسیده است.

محمودی اعلام کرد: دو سالن ورزشی در بخش قشلاق و ناصرآباد شهرستان آبیک و سالن ورزشی شیداصفهان از شهرستان بوئین‌زهرا و همچنین سالن چمن شهر الوند آماده افتتاح است که سعادت افتتاح پروژه‌ها نصیب محسن حق‌شناس مدیرکل جدید ورزش و جوانان استان قزوین شد.

وی در خاتمه به فعالیت‌های خود اشاره کرد و یادآور شد: 18 ماه در سمت مدیرکلی ورزش و جوانان استان قزوین برای مردم این استان خدمت کردم  و از مردم قزوین تشکر می‌کنم. 

انتهای پیام/آ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول