اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در اثر ایست قلبی بسکتبالیست آملی؛

فدراسیون بسکتبال به خانواده مرحوم حق‌شناس تسلیت گفت

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت بسکتبال آمل گفت: فدراسیون بسکتبال به خانواده مرحوم محمدحسین حق‌شناس بسکتبالیست تازه درگذشته آملی که در حین تمرین دچار ایست قلبی شد، تسلیت گفت.

فدراسیون بسکتبال به خانواده مرحوم حق‌شناس تسلیت گفت

حسن ونهاری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس در آمل بیان داشت: فدراسیون بسکتبال به خانواده مرحوم محمدحسین حق‌شناس بسکتبالیست نوجوان و 15 ساله تازه درگذشته آملی که در حین تمرین دچار ایست قلبی شد، تسلیت گفت.

وی افزود: مرحوم محمدحسین حق شناس ورزشکار باآتیه آملی در رده نوجوانان بوده که در تیم بسکتبال مازندران عضویت داشته و حتی به اردوهای تیم ملی نوجوانان بسکتبال نیز دعوت شده بود عصر روز یک‌شنبه در حین تمرین با تیم بسکتبال شهرستان آمل با ایست قلبی مواجه شد.

رئیس هیئت بسکتبال آمل با اعلام اینکه این بازیکن از ستاره‌های بسکتبال نوجوانان مازندران بود، گفت: بلافاصله پس از بروز این ناراحتی اقدامات اولیه انجام شده و ورزشکار به وسیله اورژانس 115 به بیمارستان منتقل شده بود، ولی اقدامات اولیه و پزشکی کارساز نبود.

ونهاری با اعلام اینکه فدراسیون بسکتبال جمهوری اسلامی ایران در پیام تسلیتی این ضایعه بزرگ را به خانواده ورزشی استان مازندران، بسکتبالیست‌های شمال کشور، مسئولان ورزشی آمل و خانواده آن مرحوم تسلیت گفته است، با اشاره به آن یادآور شد: در این پیام آمده است که "با نهایت تاسف و تاثر مطلع شدیم محمدحسین حق‌شناس نوجوان بسکتبالیست آملی در حین تمرین ورزشی به علت ایست قلبی دار فانی را وداع گفته است".

رئیس هیئت بسکتبال آمل متذکر شد: در ادامه این پیام آمده است "فدراسیون بسکتبال ضمن تسلیت به خانواده حق‌شناس، از درگاه خداوند متعال صبر و شکیبایی برای آنها، علو درجات و غفران الهی را برای آن مرحوم مسئلت دارد".

انتهای پیام/ن۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول