اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول کمیته اطلاع‌رسانی باشگاه کاله:

کاله از صعود به مرحله نیمه نهایی لیگ دسته یک بسکتبال بازماند

خبرگزاری فارس: مسئول کمیته اطلاع‌رسانی باشگاه کاله مازندران گفت: تیم کاله مازندران در دیداری نزدیک و حساس مقابل بسکتبال نفت امیدیه خوزستان مغلوب شد و از صعود به جمع چهار تیم برتر این دوره از رقابت‌ها بازماند.

کاله از صعود به مرحله نیمه نهایی لیگ دسته یک بسکتبال بازماند

نعمت قربانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آمل اظهار داشت: در سومین دیدار مرحله یک چهارم نهایی لیگ دسته یک بسکتبال باشگاه‌های کشور تیم کاله مازندران مقابل نفت امیدیه خوزستان مغلوب شد.

وی افزود: این دیدار حساس و سرنوشت ساز نماینده مازندران تنها با یک امتیاز مغلوب شد و در پایان چهار کوارتر این دیدار با نتیجه 71 بر 70 بازی را واگذار کرد تا از ادامه بازی‌ها بازماند.

قربانی یادآور شد: کاله مازندران در دیدار نخست مقابل این تیم در امیدیه بازی را واگذار کرد ولی در بازی دوم خود توانست به پیروزی برسد و کار را به بازی سوم بکشاند.

وی تصریح کرد: در مرحله یک هشتم نهایی کاله مازندران با پیروزی دو بر یک مقابل کابل لیان با این مرحله صعود کرد و نفت امیدیه نیز با پیروزی در دو بازی از سه دیدار انجام شده مقابل سیمان شاهرود به مرحله یک چهارم نهایی رسیده بود.

قربانی با اعلام توانمندی‌های این تیم شمال کشور بیان داشت: با پایان دور مقدماتی نماینده مازندران به عنوان تیم صدرنشین گروه دوم وارد مرحله پلی‌آف شده ولی نفت امیدیه با کسب جایگاه هفتم گروه نخست در این مرحله وارد دور حذفی شد.

وی با تاکید اینکه کاله مازندران سال گذشته قهرمان لیگ دسته یک بسکتبال باشگاه‌های کشور شد، یادآور شد: امسال مدافع عنوان قهرمانی بود که از ادامه بازی‌ها بازماند.

قربانی خاطرنشان کرد: رضا نوری سرمربی کاله مازندران با درخشش بازیکنان جوان، جویای نام و بومی خود قصد داشت با تدابیر و استفاده از تجربیات محمدعلی رجایی سرپرست این تیم و دبیر هیئت بسکتبال مازندران بار دیگر با تکرار قهرمانی به لیگ برتر کشورمان صعود کند ولی با توقف مقابل نفت امیدیه با لیگ برتر بسکتبال خداحافظی کرد.

به گزارش فارس، لیگ دسته یک بسکتبال باشگاه‌های کشور امسال با حضور 22 تیم در دو گروه دنبال شد.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول