اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با نظر سرمربی جدید تیم ملی

بازیکن جهش ترابری قم به تیم ملی بسکتبال دعوت شد

خبرگزاری فارس: بازیکن تیم بسکتبال جهش ترابری قم از سوی سرمربی جدید تیم ملی جوانان به اردوی آماده‌سازی این تیم دعوت شد.

بازیکن جهش ترابری قم به تیم ملی بسکتبال دعوت شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، با اینکه در فصل گذشته رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور، تیم جهش ترابری نماینده قم حال و روز خوشی نداشت و در مجموع نتوانست موفقیت‌های فصل قبل از آن را تکرار کند اما بازیکنان مستعدی به بسکتبال کشورمان معرفی کرد.

این تیم در لیگی که هنوز قهرمان آن مشخص نشده است، با مربیگری سیدعباس آقاکوچکی و با حضور بازیکنانی جوان و با انگیزه همچون بهنام یخچالی، شاهرخ علامه و چندین چهره جدید و جوان دیگر در مقابل قدرت‌های لیگ برتر به میدان رفت.

در این بین اگرچه تیم بسکتبال جهش ترابری قم با کسب رتبه آخر جدول رده بندی و ناکامی در مرحله پلی آف انتهای جدولی‌ها، نتوانست در لیگ برتر باقی بماند اما هم اکنون یکی از بازیکنان آینده دار این تیم عضو تیم ملی بسکتبال رده سنی جوانان کشورمان است.

این بازیکن بهنام یخچالی است که فصل گذشته رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور با پیراهن شماره چهار تیم بسکتبال جهش ترابری قم در مقابل تیم‌های مطرحی همچون مهرام تهران، پتروشیمی بندر امام، ذوب آهن و ماهان اصفهان به میدان رفت و چهره درخشانی از خود به نمایش گذاشت و نظر بسیاری از بسکتبالی‌ها را به سوی خود جلب کرد.

تشکیل اردوی جدید تیم ملی بسکتبال رده سنی جوانان کشورمان  بانخستین حضور بچیروویچ سرمربی اهل کشور اسلوونی تیم ملی بسکتبال جوانان کشورمان در این تیم همراه شد و بر این اساس 34 بازیکن به اردوی تیم بسکتبال جوانان دعوت شدند.

بر اساس برنامه ریزی فدراسیون بسکتبال و کادر فنی تیم ملی بسکتبال رده سنی جوانان کشورمان، اردوی شناسایی تیم ملی بسکتبال جوانان از بعدازظهر فردا سه شنبه نوزدهم اردیبهشت ماه در سالن بسکتبال مجموعه ورزشی آزادی برگزار می‌شود.

به همین منظور سازمان تیم‌های ملی از 34 بازیکن برای حضور در این اردو دعوت کرده است و این اردو از 19 تا 22 اردیبهشت زیر نظر بچیروویچ سرمربی جدید تیم ملی و مربیان ایرانی از جمله علی توفیق، قاسم کیانی و امیر موزرمی و به سرپرستی محمدرضا فدائی نژاد برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول