اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در آستانه دیدار با تیم شهرداری گرگان

تمرین تیم بسکتبال ذوب‌آهن کماکان تعطیل است

خبرگزاری فارس: سرپرست تیم بسکتبال ذوب‌آهن در شرایطی از تعطیلی تمرین‌های این تیم خبر می‌دهد که ذوبی‌ها روز دوشنبه باید به مصاف تیم شهرداری گرگان بروند.

تمرین تیم بسکتبال ذوب‌آهن کماکان تعطیل است

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، دیدار برگشت تیم‌های ذوب‌آهن و شهرداری گرگان روز دوشنبه هفته جاری در گرگان برگزار می‌شود و نماینده اصفهان برای این دیدار فردا عازم گرگان می‌شود.

بازیکنان تیم ذوب‌آهن که مدت‌ها است از شرکت در تمرین‌های این تیم امتناع می‌کنند، پس از برد برابر شهرداری گرگان هم‌چنان حاضر به شرکت در تمرین نشده‌اند و بدون یک جلسه تمرینی به دیدار حریف می‌روند.

شاگردان فرزاد کوهیان در بازی نخست برابر تیم شهرداری گرگان به برتری رسیدند و در صورت برد در بازی دوم نیز می‌توانند به کسب عنوان پنجمی امیدوار شوند.

محمدعلی ارباب‌زاده سرپرست تیم بسکتبال ذوب‌آهن امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: بازیکنان تیم ما تمرینی طی روزهای گذشته نداشته‌اند اما ممکن است بعد از سفر به گرگان، یک جلسه تمرینی داشته باشند.

وی به وضعیت لورن وودز بازیکن آمریکایی تیم بسکتبال ذوب‌آهن اشاره کرد و بیان داشت: از وودز خبری نداریم و بعید می‌دانم در بازی با شهرداری گرگان نیز وی تیم را همراهی کند.

انتهای پیام/خ30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول