اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور دستیار ویژه رئیس‏ جمهور

بررسی 6 پروژه استان سمنان آغاز شد

خبرگزاری فارس: بررسی 6 پروژه استان سمنان که در ردیف طرح‏های "مهر ماندگار" قرار گرفته است، با حضور دستیار ویژه رئیس‏ جمهور آغاز شد.

بررسی 6 پروژه استان سمنان آغاز شد

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، ظهر امروز علی‏اکبر محرابیان، دستیار ویژه رئیس‏ جمهور به منظور بررسی و بحث درباره طرح‏های مصوب دولت در استان سمنان، به این استان سفر کرد.

دستیار ویژه رئیس‏ جمهور امروز سفری یک روزه به استان سمنان را آغاز کرده است تا از نزدیک در جریان کم و کیف اجرای پروژه‏های این استان قرار گیرد و اگر طرحی قابلیت قرار گرفتن در فهرست پروژه‏های مهر ماندگار را دارد، اقدامات لازم برای آن صورت پذیرد.

قرار است محرابیان در نشستی تخصصی با حضور مسئولان استان سمنان و جمعی از کارشناسان، به بررسی پروژه‏های اعلام شده از سوی استان سمنان و روند اجرای آن بپردازد.

دستیار ویژه رئیس‏ جمهور از 6 پروژه استان سمنان که در شهرهای گرمسار، دامغان، شاهرود و سمنان در دست اجراست، بازدید خواهد کرد.

امشب نیز در نشستی که دبیر شورای اطلاع‏رسانی استان سمنان آن را اعلام کرده است، به بررسی طرح‏های مهر ماندگار در استان سمنان پرداخته خواهد شد و تصمیمات مقتضی در این زمینه گرفته می‏شود.

استاندار سمنان در همین زمینه در گفت‏وگو خبرنگار فارس در سمنان، از تصویب 36 پروژه مهر ماندگار در استان سمنان خبر داد.

عباس رهی اظهار کرد: 36 پروژه مهر ماندگار در استان سمنان مصوب شده که یکی از مهم‏ترین آنها پروژه انتقال آب دریای خزر به استان سمنان است.

رهی تاکید کرد: پروژه‏های مهم، اساسی و نیمه‌تمام کشور که منافع عمومی را دربر داشته باشند، جزو پروژه‏های مهر ماندگار در نظر گرفته می‏شوند.

استاندار سمنان بیان کرد: چهار خطه کردن محور سمنان - فیروزکوه، بهره‏برداری از ورزشگاه‏های بزرگ سمنان و شاهرود، سد کالپوش، آزادراه حرم تا حرم، نیروگاه‏های سیکل ترکیبی، دو بیمارستان و ... از جمله پروژه‏های مهر ماندگار استان سمنان محسوب می‏شوند.

رهی با اشاره به اینکه حجم اعتبارات اجرای این پروژه‏ها بسیار بالاست، اظهار کرد: در مجموع با اجرای این پروژه‏ها 10 هزار میلیارد تومان اعتبار وارد استان سمنان می‏شود.

وی بیان کرد: هم‌چنین پروژه آزادراه حرم تا حرم در حدود 4 هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.

استاندار سمنان تصریح کرد: تمام پروژه‏های مهر ماندگار استان سمنان قرار است تا اردیبهشت‌ماه سال 92 به بهره‏برداری برسند.

انتهای پیام/ع10/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول