اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر بازرگانی پارس جنوبی تاکید کرد

یکپارچه‌سازی فعالیت‌های بازرگانی در مناطق سه‌گانه پارس

خبرگزاری فارس: مدیر بازرگانی پارس جنوبی بر یکپارچه‌سازی فعالیت‌های بازرگانی و تدارکات کالا در مناطق سه‌گانه پارس تاکید کرد.

یکپارچه‌سازی فعالیت‌های بازرگانی در مناطق سه‌گانه پارس

به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه سید محمدتقی علوی شامگاه شنبه در نشست مدیران سازمان منطقه ویژه پارس جنوبی اظهار داشت: پارس جنوبی در مسیر رشد و بالندگی در حرکت است و به فضل خدا روزبه‌روز شاهد رشد و توسعه این منطقه هستیم.

وی افزود: در سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی به منظور ساماندهی و برنامه‌ریزی فعالیت‌ها و عملکرد، کاهش نقاط ضعف، ایجاد توسعه و بهبود کارکردهای مدیریت بازرگانی سازمان نقشه راه مدیریت بازرگانی ترسیم خواهد شد.

مدیر بازرگانی پارس جنوبی در تشریح برنامه‌های این مدیریت در سال جاری خاطر نشان کرد: سیاست‌گذاری، هدف‌‌گذاری و برنامه‌ریزی در زمینه تجارت کالا و خدمات در حوزه استانی، منطقه‌ای، بین‌الملل متمرکز بر کالاها و خدمات مورد نیاز بخش‌های مختلف سازمان از طریق توجه به ظرفیت‌های بومی و توانمندی‌های تجاری موجود در استان و منطقه از اولویت‌های اساسی در نقشه راه این مدیریت است.

علوی تصریح کرد: اهتمام به تامین همه ذینفعان در تامین به موقع و سریع نیازها و توجه اساسی نسبت به حداکثر صرفه‌جویی در هزینه‌ها و فعالیت‌های مجموعه و همچنین برنامه‌ریزی به منظور دستیابی به جایگاه و مدیریت درآمد در سطح سازمان از طریق تبیین و ارائه راهکارهای درآمدی واحدهای سازمان به صورت مفید و سازنده نیز از مهم‌ترین اولویت‌ها و ماموریت‌های این مدیریت در این نقشه راه خواهد بود.

وی اضافه کرد: ارتقای نقش این مدیریت، از منظر زمانی، ساختاری و جایگاه درآمدی در سطوح مختلف درون و برون سازمانی نیز از چشم‌اندازهای پیش‌بینی شده در این نقشه راه است.

مدیر بازرگانی منطقه ویژه پارس جنوبی گفت: حرفه‌ای بودن، مسئولیت‌پذیری، ارتقا و بهبود در انجام وظایف مجموعه، خلاقیت و نوآوری، درستکاری و صداقت از ارزش‌های پیش‌بینی شده در فعالیت‌های این مدیریت است.

علوی بیان کرد: امیدوار هستیم که بتوانیم با بهره‌گیری مطلوب‌تر از منابع انسانی موجود و به‌کارگیری نیروهای توانمند، خلاق و کارآمد در انجام وظایف و ماموریت سازمانی تبیین شده در راستای اعتلای نام ایران اسلامی سربلند باشیم.

این مسئول با تاکید بر یکپارچه‌سازی فعالیت‌های بازرگانی و تدارکات کالا در مناطق سه‌گانه پارس افزود: ایجاد تحولات اساسی در عملکرد و چارچوب وظایف و کارکردهای مجموعه بازرگانی نیز از دیگر برنامه‌ها و اولویت‌های این مدیریت است.

وی یادآور شد: با توجه به گسترش و توسعه فعالیت‌ها در منطقه ویژه پارس، لزوم یکپارچه‌سازی فعالیت انبارها به منظور دسترسی آسان‌تر به خدمات بازرگانی و کالاهای موردنیاز مدیریت‌های مختلف ضروری است از این‌رو این مدیریت سعی دارد به زودی نسبت به یکپارچه و متمرکزسازی انبارها و همچنین بازنگری در ساختار سازمانی، بسترهای مناسبی را برای تحقق ماموریت‌های سازمان فراهم کند.

علوی افزود: از تمام ظرفیت موجود برای رشد و توسعه پایدار در منطقه بهره می‌بریم و هیچ فرصتی را هدر نمی‌دهیم.

انتهای پیام/آ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول