اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار زرندیه:

ارتقاء سطح برنامه‌های ارتحال امام (ره) ضروری است

خبرگزاری فارس: فرماندار زرندیه بر ضرورت برنامه‌ریزی به منظور برگزاری هر چه مطلوب‌تر برنامه‌های گرامیداشت ارتحال امام(ره) و ارتقاء‌ سطح برنامه‌ها در سال جاری در این شهرستان تاکید کرد.

ارتقاء سطح برنامه‌های ارتحال امام (ره) ضروری است

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک علیرضا هدایتی ظهر امروز در نخستین جلسه ستاد ارتحال امام(ره) این شهرستان اظهار داشت: به منظور تجلیل و تکریم از بنیانگذار جمهوری اسلامی، تمام دستگاه‌های اجرایی شهرستان موظف به برگزاری هر چه بهتر برنامه‌های ستاد ارتحال حضرت امام خمینی(ره) نسبت به سال‌های گذشته هستند.

وی بر ضرورت زمینه‌سازی برای حضور هر چه بیشتر جوانان در برنامه‌های ارتحال امام(ره) تاکید کرد و خاطر نشان ساخت: بنیانگذار جمهوری اسلامی احیاگر اسلام و قرآن بود که باید ابعاد مختلف شخصیتی این بزرگوار به خوبی به جوانان شناسانده شود.

فرماندار زرندیه با بیان اینکه برنامه‌های بیست و سومین سالگرد ارتحال حضرت امام(ره) باید از کیفیت و انسجام بالایی برخوردار باشد ادامه داد: ایجاد همدلی و همکاری منسجم میان کمیته‌ها و متولیان برای برگزاری هر چه بهتر برنامه‌های این ایام از ضروریات است و مسئولان کمیته‌ها باید از تمامی ظرفیت‌های موجود برای برگزاری هر چه بهتر این مراسم بهره ببرند.

هدایتی گفت: بیست و سومین سالگرد ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی فرصت بسیار ارزنده‌ای برای ترویج اندیشه، افکار و معرفی شخصیت امام راحل در جامعه است.

وی با اشاره به اتخاذ تدابیر ارزشمند برای اعزام زائران این شهرستان به مرقد مطهر امام خمینی اظهار کرد: امسال یک هزار زائر از اقشار مختلف مردم این شهرستان برای شرکت در آیین سالگرد رحلت امام خمینی (ره) به مرقد مطهر اعزام می‌شوند.

فرماندار زرندیه حضور باشکوه اقشار جوان و نوجوان در مراسم سالگرد ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی را نشان‌دهنده عمق علاقه آنان به آرمان‌های مقدس انقلاب اسلامی و امام خمینی (ره) دانست و افزود: امید می‌رود امسال نیز جوانان با حضور گسترده خود در این مراسم عشق خود را به امام و انقلاب به اثبات برسانند.

هدایتی بر لزوم آمادگی دستگاه‌های اجرایی و شهرداری‌ها برای برگزاری هر چه مطلوب‌تر برنامه‌های ارتحال امام خمینی(ره) تاکید کرد.

انتهای پیام/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول