اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد همدان:

مراسم سالگرد ارتحال امام باید باشکوه برگزار شود

خبرگزاری فارس: معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان با تأکید بر لزوم برگزاری باشکوه سالگرد ارتحال امام راحل گفت: کیفیت‌بخشی به مراسم باید در اولویت قرار گیرد.

مراسم سالگرد ارتحال امام باید باشکوه برگزار شود

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، هادی فیض‌منش بعد از ظهر امروز چهارشنبه در کمیته فرهنگی و اطلاع‌رسانی ستاد بزرگداشت بیست و سومین سالگرد ارتحال ملکوتی امام خمینی (ره) در همدان اظهار کرد: بر کسی پوشیده نیست امام خمینی (ره) نه تنها امام ایرانیان بلکه امام سراسر مردم جهان و به خصوص مستضعفین است امامی که توانست بزرگ‌ترین پدیده قرن را ایجاد و با گفتار و کلام خود اثربخشی فراوانی را بر پیروزی انقلاب داشته باشد.

وی افزود: امسال نیز تلاش می‌کنیم تا به مانند سال‌های گذشته برنامه‌های بزرگداشت مراسم ارتحال امام‌ خمینی (ره) را به نحو مطلوبی ارائه کرده و بیشتر به کیفیت برنامه‌ها تأکید داشته باشیم چراکه توجه به محتوا جزء لازمه کار است و اگر محتوا فراموش شود دچار روزمرگی می‌شویم و تأثیرگذاری این امر بر جوانان کاهش پیدا می‌کند.

معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان خاطرنشان کرد: امروز دشمنان با اجرای ترفندهای جدید تلاش می‌کنند تا ارزش‌های دینی و مذهبی انقلاب و آرمان‌های امام خمینی (ره) را از بین ببرند که این امر وظیفه ما را مشکل‌تر می‌کند چراکه باید تلاش کنیم دیدگاه‌ها و خصوصیات امام خمینی (ره) را برای جوانان، نوجوانان و کودکانی به تصویر بکشیم که تاکنون امام را ندیده و حضور ایشان را حس نکرده‌اند.

وی بیان کرد: در ایام ارتحال امام خمینی (ره) اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان به مانند سنوات گذشته اقدام به برگزاری نمایشگاه عکس، خوشنویسی، شعر و ادب و کتاب، توزیع بسته فرهنگی، برگزاری سوگواره در کانون مساجد، عصر شعر، یار مهربان و وصیتنامه حضرت ‌امام خمینی(ره) می‌کند.

فیض‌منش فضاسازی، چاپ و نصب بنر، در خصوص بیانات مقام معظم رهبری و شعار سال، برگزاری دسته‌های عزاداری، بازخوانی وصیتنامه حضرت امام (ره)، هماهنگی با صدا و سیما در چهار حوزه سیما، رادیو، خبر و پخش سیما، تیزر و زیرنویس تلویزیون، پخش تله‌فیلم و فیلم‌های سینمایی با محوریت امام خمینی (ره) را بخشی از برنامه‌های اجرایی در ایام ارتحال امام خمینی (ره) عنوان کرد.

وی در پایان گفت: تمام ادارات در مراسم ارتحال امام خمینی (ره) شرکت می‌کنند چراکه نام امام خمینی (ره) در قلب هر ایرانی رسوخ کرده و همه فرزندان ایرانی در همه اعصار نام امام خمینی ‌(ره) را به دوش کشیده و احترام و عزت ایشان را حفظ می‌کنند.

انتهای پیام/آ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول