اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط عکاسان حوزه هنری صورت می‌گیرد

ثبت حماسه استقبال ‌مردم در استان مرکزی از ‌کاروان شهدا

خبرگزاری فارس: مسئول خانه عکاسان حوزه هنری استان مرکزی گفت: عکاسان حوزه هنری این استان از مراسم استقبال کاروان 96 شهداء دوران دفاع مقدس عکاسی می‌کنند.

ثبت حماسه استقبال ‌مردم در استان مرکزی از ‌کاروان شهدا

حمیدرضا مجیدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: همزمان با هشتم خرداد روز ورود کاروان 96 شهید گمنام دوران هشت سال دفاع مقدس به استان 12 نفر از عکاسان حوزه هنری به عکاسی از این مراسم می‌پردازند.

وی تصریح کرد: اعضای گروه عکاسی حوزه هنری از شهرستان شازند همراه این کاروان شده و با حضور در شهرهای اراک، خمین، دلیجان و محلات به عکاسی از حماسه‌سازی مردم شهیدپرور استان می‌پردازند.

مسئول خانه عکاسان حوزه هنری استان مرکزی گفت: این گروه از نخستین ساعات ورود کاروان 96 شهید گمنام همراه کاروان شده و آن را تا مرقد مطهر بنیانگذار جمهوری اسلامی همراهی خواهند کرد.

مسئول خانه عکاسان حوزه هنری استان مرکزی از برپایی نمایشگاه آثار عکاسی این هنرمندان خبر داد و بیان داشت: آثار عکاسی این 12 عکاس همزمان با هفته دفاع مقدس در قالب نمایشگاهی به معرض نمایش گذاشته خواهد شد.

مجیدی گفت: بدون شک حضور این کاروان در استان با استقبال باشکوه و بی‌نظیر مردم مواجه خواهد شد که باید این حماسه‌سازی را عکاسی کرده و به عنوان سند افتخار ایرانیان ثبت و ضبط کرد.

وی ادامه داد: ابزار هنر بهترین ابزار برای انتقال ارزش‌ها به نسل‌های آینده است که باید نهایت استفاده را از این ابزار به عمل آورد.

انتهای پیام/ش30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول