اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور استاندار کرمانشاه

نخستین کانون هماهنگی دانش و صنعت استان کرمانشاه افتتاح شد

خبرگزاری فارس: نخستین کانون هماهنگی دانش و صنعت استان ظهر امروز با حضور استاندار کرمانشاه افتتاح شد.

نخستین کانون هماهنگی دانش و صنعت استان کرمانشاه افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، نخستین کانون هماهنگی دانش و صنعت فرآوری قیر طبیعی استان با عنوان کانون هماهنگی دانش و صنعت استان ظهر امروز به صورت رسمی با حضور استاندار و سرپرست دفتر تجاری‌سازی معاونت علمی و فناوری رئیس‌جمهوری و اعضا افتتاح شد.

سرپرست تجاری‌سازی دانش و صنعت در آیین افتتاحیه کانون هماهنگی دانش و صنعت استان اظهار کرد: کانون دانش و صنعت چند سالی است که شروع به‌کار کرده است و استان کرمانشاه نیز در زمینه همکاری با این کانون نزدیک به یک‌سال است که با این کانون شروع به فعالیت و همکاری کرده است.

محمدجواد قاسمی تصریح کرد: در این کانون کار تحقیقی انجام نمی‌شود چرا که کار تحقیقی کار دانشجویان است.

وی افزود: ما باید در کانون راهمان را به هم نزدیک و از این امانت‌ الهی که در اختیارمان قرار گرفته در راستای اشتغال جوانان استفاده ببریم و نگذاریم این قیر طبیعی به‌صورت ماده اولیه خارج شود لذا در این زمینه باید نقشه راه ترسیم شود و دورنما‌یی از اهداف کانون محقق شود.

قاسمی با اشاره به ارتباط مستقیم دانش و صنعت خاطرنشان کرد: برای برقراری این ارتباط باید بازدیدهای علمی اساتید و دانشجویان از این کانون به عمل آید و یک ارتباط دوجانبه از هر لحاظ بین این دو گروه صورت بگیرد.

وی گفت: ماموریت کانون، شناخت چالش‌ها و نیازهای آموزشی در راستای اهداف کانون و تدوین نقشه‌ راه است.

سرپرست تجاری‌سازی دانش و صنعت، تبادل افکار از طریق فعال‌سازی، مستندسازی از موانع و چالش‌ها‌، تسهیل و تسریع در انتقال آخرین دستاوردها و... را از وظایف کانون برشمرد.

وی از اختصاص 50 میلیون تومان اعتبار اولیه به کانون هماهنگی دانش و صنعت استان کرمانشاه خبر داد و اظهار امیدواری کرد که از این منبع اشتغال برای مردم این منطقه، نهایت استفاد را ببریم.

گفتنی است، ذخایر و چشمه‌های قیر طبیعی در استان‌های کرمانشاه‌، ایلام و لرستان پیدا شده است و از قیر طبیعی 160 نوع محصول درست می‌شود.

انتهای پیام/ح20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول