اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

وزیر نفت:

جلوگیری از حضور ایران در بازارهای جهانی نفت بی‌نتیجه بود

خبرگزاری فارس: وزیر نفت گفت: جلوگیری از حضور ایران در بازارهای جهانی نفت بی‌نتیجه بوده است.

جلوگیری از حضور ایران در بازارهای جهانی نفت بی‌نتیجه بود

به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان، رستم قاسمی امروز در حاشیه مراسم جشن فارغ‌التحصیلی دانشجویان دانشکده نفت آبادان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امروز با حمایت مضاعف دولتمردان و مقام معظم رهبری از صنعت نفت کشور می‌توان گام‌های بلندتری در راستای ارتقای تولیدات نفتی در کشور برداشت.

وی افزود: سال 91 اقداماتی جهشی و تمام عیار در زمینه تولید و توسعه صنعت نفت همچنین خودکفایی و ایرانی کردن آنچه واردات ما از دیگر کشورهاست، انجام خواهد گرفت.

وزیر نفت تصریح کرد: تولید با صیانت بیشتر در مراکز مختلف و در میادین مشترک همچنین تغییرات نگرش در صنعت نفت برای نوآوری در سال جدید از جمله اقداماتی است که به‌ عنوان کار محوری باید در کشور عملی و محقق شود.

وی اضافه کرد: دانشگاه صنعت نفت مرکز مهم تأمین نیروی انسانی متعهد، متخصص و مبتکر بوده و در همین راستا از ارزش و جایگاه والایی برخوردار است.

قاسمی با بیان اینکه دانشگاه صنعت نفت باید تقویت شود، بیان کرد: دانشجویان این دانشگاه باید از بهترین دانشجویان در رشته‌های مرتبط با نفت باشند که طبق آمار به دست آمده نیز همین‌طور است.

وی خاطر نشان کرد: امروز تلاش همه دشمنان برای جلوگیری از حضور ایران در بازارهای جهانی نفت بی‌نتیجه بوده و این کشور همچنان پله‌های ترقی را می‌پیماید.

وزیر نفت همچنین عنوان کرد: سرعت تحولات امروز بسیار زیاد است و ما در این برهه زمانی باید با تغییرات جهانی همسو و همگام شویم.

انتهای پیام/ش20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول