اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در مقطع کارشناسی ارشد

رشته نفت و گاز در دانشگاه کنگان راه‌اندازی می‌شود

خبرگزاری فارس: فرماندار کنگان گفت: رشته نفت و گاز در مقطع کارشناسی ارشد در دانشگاه کنگان راه‌اندازی می‌شود.

رشته نفت و گاز در دانشگاه کنگان راه‌اندازی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بندر کنگان تیمور یزدان‌شناس پیش از ظهر امروز در نشست مسئولان کنگان با معاون دانشگاه علمی کاربردی کشور اظهار داشت: توسعه مراکز علمی و دانشگاهی باید مورد توجه مسئولان قرار گیرد و باید برای تجهیز و توسعه مراکز دانشگاهی کنگان بیش از گذشته تلاش کنیم.

وی افزود: کنگان دارای پتانسیل بسیار بالایی در حوزه اقتصاد و صنعت است و با تربیت نیروهای جوان تحصیلکرده می‌توانیم به رشد و توسعه شهرستان کمک کنیم.

فرماندار کنگان خاطر نشان کرد: دولت نسبت به تقویت و تجهیز مراکز علمی اهتمام خاصی دارد و در چند سال اخیر در کنگان کارهای بزرگی در این مسیر انجام گرفته است.

یزدان‌شناس با اشاره به وضعیت خاص شهرستان کنگان به عنوان قطب اقتصادی و انرژی کشور گفت: راه‌اندازی رشته نفت و گاز در مقطع کارشناسی ارشد در دانشگاه علمی کاربردی کنگان امر مهمی است که با تلاش مسئولان به زودی محقق می‌شود.

وی افزود: باید کنگان در کنار قطب صنعت به قطب علمی کشور نیز تبدیل شود و این کار نیازمند تلاش دسته‌جمعی و فعالیت بیشتر است.

امام جمعه کنگان نیز در این نشست با اشاره به نقش بی‌بدیل و بی‌نظیر امام باقر (ع) و امام صادق (ع) در نهضت علمی و اسلامی اظهار داشت: پیشرفت علم مرهون خدمات و تلاش‌های معصومین (ع) به ویژه این دو امام بزرگوار است و استادان و دانشجویان و پویندگان علم باید به این دو مؤسس بزرگ دانشگاه تأسی جویند.

حجت‌الاسلام محمود محمودی افزود: دانشجویان باید به سمت تحقیق حرکت کنند و نباید تنها به گذراندن واحدها و فراغت از تحصیل فکر کنند و باید تلاش کنیم و از محیط دانشگاه بیشتر بهره ببریم.

وی بر لزوم راه‌اندازی رشته‌های علوم قرآنی و حدیث در دانشگاه کنگان تاکید کرد و گفت: علاوه بر راه‌اندازی رشته‌های قرآنی، با توجه به موقعیت کنگان باید نسبت به توسعه رشته‌های مرتبط با صنعت نیز اهتمام ورزیم.

امام جمعه کنگان اذعان داشت: بحمدالله در شهرستان کنگان با تلاش مسئولان شاهد گسترش بیشتر و باکیفیت‌تر مراکز علمی هستیم.

انتهای پیام/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول