اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشکده نفت آبادان:

دانشکده نفت آبادان دارای بیشترین شهید دانشگاهی است

خبرگزاری فارس: رئیس دانشکده نفت آبادان گفت: دانشکده نفت بیشترین شهدای دانشگاهی را در کل کشور در حوزه دفاع مقدس از آن خود کرده است.

دانشکده نفت آبادان دارای بیشترین شهید دانشگاهی است

به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان، جمشید مقدسی پیش از ظهر امروز در مراسم جشن فارغ‌التحصیلی دانشجویان دانشکده نفت آبادان که با حضور مسئولان شهری، استانی و کشوری در محل سینما نفت این منطقه برگزار شد، اظهار کرد: قدمت دانشگاه صنعت نفت بیش از 73 سال بوده و در دوران دفاع مقدس و جنگ تحمیلی بهترین‌ نیروها و دانشجویان خود را تقدیم نظام و انقلاب کرده است.

وی افزود: این دانشگاه از نظر تعداد دانشجویان رزمنده، جانباز و شهید در کل کشور مقام اول را داشته و بعد از دوران جنگ تحمیلی نیز در  صنعت نفت کشور به روشنی درخشیده است.

رئیس دانشکده نفت آبادان تصریح کرد: به واسطه این فارغ‌التحصیلان بوده که دانشگاه صنعت نفت آبادان خودکفایی در تولید بنزین را رقم زد.

وی اضافه کرد: بهترین متخصصان و کارشناسان بومی و داخلی که در صنعت نفت، گاز و پتروشیمی درخشیده‌اند از این دانشگاه فارغ‌التحصیل شده‌اند و مشغول به کار در عرصه‌های مختلف کشور هستند.

مقدسی با بیان اینکه به خانواده‌های دانشجویان این دانشگاه به سبب تربیت چنین فرزندانی تبریک می‌گوییم، گفت: مجموعه مدیریتی و آموزشی این دانشکده با بهترین شیوه‌های آموزشی و علوم روز دنیا درصدد تربیت دانشجویان بوده و در این راستا از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد کرد.

وی در پایان گفت: امیدواریم مجموعه عظیم صنعت نفت، گاز و پتروشیمی بتواند بهترین استفاده را از جوانان و دانشجویان متخصص و فارغ‌التحصیل این دانشگاه ببرد.

انتهای پیام/ز30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول