اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول هیئت محلات تبریز:

ایجاد چمن مصنوعی میادین با جدیت دنبال می‌شود

خبرگزاری فارس: مسئول هیئت محلت تبریز و حومه گفت: ایجاد چمن مصنوعی میادین فوتبال محلات با جدیت دنبال می‌شود و به زودی شاهد افتتاح در سه میدان خاکی خواهیم بود.

ایجاد چمن مصنوعی میادین با جدیت دنبال می‌شود

یونس قوام‌لاله امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در تبریز افزود: سازمان ورزش شهرداری حمایت مجدانه‌ای از فوتبال محلات دارد که از شهردار، شورای شهر و همچنین مدیریت سازمان ورزش شهرداری به دلیل انجام کارهای زیرساختی در این زمینه قدردانی می‌شود.

وی اظهار کرد: وجود سازمانی در بدنه شهرداری که به فکر جوانان فوتبالیست آماتور است برای فوتبال تبریز و استان غنیمت محسوب می‌شود و بازیکنان محلات با امیدواری خاصی برای رسیدن به مراتب بالا تلاش می‌کنند.

قوام‌لاله تصریح کرد: اهمیت دادن به بازیکنان بومی موجب شده است تا اشتیاق در بین فوتبالیست‌های شهر افزایش یافته و برای پیشرفت و پیوستن به فوتبال حرفه‌ای تلاش مضاعفی کنند.

وی اضافه کرد: تجهیز میدان‌های فوتبال، اعطای وسایل ورزشی به تمام بازیکنان و ایجاد چمن مصنوعی در میادین خاکی سطح شهر نشانگر آن است که مدیران این سازمان به محلات اهمیت ویژه‌ای قائل هستند.

این کارشناس فوتبال تاکید کرد: درست است که در فوتبال حرفه‌ای نمی‌توان بر تیمی خرده گرفت که از بازیکنان بومی بهره نمی‌برد اما در این سیستم آیا تعریفی برای استعدادهایی که هدر می‌روند وجود دارد یا فوتبالیست‌های مستعد از چه کانال‌هایی باید وارد تیم‌های حرفه‌ای شوند.

قوام‌لاله ادامه داد: خوشبختانه شهرداری تبریز با بسترسازی در این زمینه موجب شده است تا جوانان شهرمان شهرداری را از خود دانسته و محلی را برای بروز استعدادهای خود داشته باشند.

وی، به کار گرفتن مدیران فوتبالی که هم تجربه ورزشی هم تحصیلات ورزش دارند را از نقاط قوت مدیران سازمان ورزش شهرداری نام برد و گفت: شهرداری تبریز در تمام زمینه‌ها به صورت تخصصی به مردم خدمت‌رسانی می‌کند به خصوص در ورزش همگانی جدیت در این سازمان بسیار بالاست.

انتهای پیام/ح20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول