اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

منتخب مردم نور و محمودآباد در مجلس نهم:

دشمن از ترویج مباحث امام‌شناسی برای دنیا می‌ترسد

خبرگزاری فارس: منتخب مردم نور و محمودآباد در مجلس نهم شورای اسلامی گفت: دشمن از ترویج و تبلیغ مباحث امام‌شناسی برای مردم دنیا به شدت می‌ترسد.

دشمن از ترویج مباحث امام‌شناسی برای دنیا می‌ترسد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان نور، عبدالوحید فیاضی صبح امروز در جمع مردم نور و محمودآباد در مسجد جامع این شهرستان بیان داشت: امام هادی(ع) یکی از مظلوم‌ترین ائمه و امامان ما است که هنوز هم افکار پست و کج‌فهم با مفاهیم ناب و اندیشه‌های آن حضرت عناد و دشمنی می‌ورزند.

وی افزود: بار دیگر پس از هتک حرمت به ساحت قرآن کریم، پیامبر اسلام(ص)، هم‌اکنون قلب شیعیان و مسلمانان با هتک حرمت به ساحت مقدس امام علی‌النقی(ع) جریحه‌دار شد.

فیاضی با محکومیت اقدام توهین‌آمیز و جسارت بی‌شرمانه نسبت به ساحت مقدس امام هادی(ع) تصریح کرد: دشمن شیعه‌هراسی را در دستور کار خود قرار داده و از ترویج و تبلیغ مباحث امام‌شناسی برای مردم دنیا به شدت می‌ترسد بنابراین به تفکر شیعی حمله‌ور می‌شود.

منتخب مردم نور و محمودآباد در مجلس نهم شورای اسلامی با گرامیداشت یاد و خاطره حماسه فتح خرمشهر بیان داشت: برگ زرین دیگری از انقلاب اسلامی در حماسه خرمشهر ورق خورد، زیرا این عملیات و رویداد بزرگ صحنه‌ای کم‌نظیر است و آنقدر ارزش و اهمیت دارد که امام امت در بیاناتش از تعابیری تاریخی استفاده می‌کند.

وی با اشاره به بیانات امام راحل عنوان کرد: بنیانگذار کبیر انقلاب فرمودند که خرمشهر را خداوند آزاد کرد، این عبارت به این معنا است که انسان با تعداد کمش در مقابل لشکر استکباری کفر نمی‌تواند این حصار پولادین را بشکند بلکه باید حتما اراده خداوند همراه باشد.

* جنگ تحمیلی کلاس آرمان‌خواهی و آرمان‌گرایی است

فیاضی با اعلام اینکه در فرهنگ مقاومت اسلامی شمشیر و همه سلاح‌های اهریمنی دشمن در مقابل خون پاک شهدا مغلوب است، گفت: آنان که با آرمان‌های الهی پا به عرصه جنگ تحمیلی گذاشتند و برای دفاع از آرمان‌ها، ایمان و مکتب اسلامی ایستادگی کردند آموخته‌اند که خون دادن و معامله با خداوند باعث اقتدار پرچم فتح و پیروزی می‌شود.

منتخب مردم نور و محمودآباد در مجلس نهم شورای اسلامی با بیان اینکه ما به دنیا آموختیم که در هشت سال دفاع مقدس خون بر شمشیر پیروز بوده و جنگ تحمیلی کلاس آرمان‌خواهی و آرمان‌گرایی است، اذعان داشت: ملت ما در دفاع مقدس کلاس ترجمه‌ای برای دنیا داشت و به همه آنها فهماند اگر ایمان خود را کامل کنند و عاشق مکتب اسلامی‌شان باشند در مقابل هر مستکبری پیروز خواهند بود.

وی گفت: اگر ایران اسلامی در مقابل اتحادیه کفر در داستان 1+5 و دیگر مسایل‌شان ایستاده است مهم‌ترین دلیل آن رادمردی شهدا و رزمندگان این سرزمین بوده که از هیچ جانفشانی در راه حق دریغ نکردند.

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول