اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

7 خرداد

دور دوم ثبت نام خودرو با پلاک منطقه آزاد انزلی آغاز می‌شود

خبرگزاری فارس: دور دوم ثبت نام خودرو با پلاک منطقه آزاد انزلی از هفت خرداد جاری آغاز می‌شود.

دور دوم ثبت نام خودرو با پلاک منطقه آزاد انزلی آغاز می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد انزلی، دور دوم ثبت نام خودرو با پلاک این منطقه از یکشنبه 7 خرداد جاری از طریق وب‌سایت این سازمان به آدرس اینترنتی www.anzalifz.ir آغاز می‌شود.

در این دوره برندها و مدل‌های جدید خودرو از طرف نمایندگی خودروهای خارجی عرضه می‌شود و در دور نخست ثبت نام خودرو با پلاک منطقه آزاد انزلی نمایندگی چهار برند خارجی، 79 مدل را برای ثبت نام به وب سایت سازمان منطقه آزاد انزلی ارائه کردند.

افرادی نیز که تاکنون اقدام به ثبت نام کرده‌اند در صورت تمایل به ثبت نام مدل‌های جدید صرفاً برای یک بار از طریق کد رهگیری اخذ شده می‌توانند نسبت به تغییر خودروی انتخابی خود اقدام کنند.

قیمت‌های اعلام شده خودرو در وب سایت سازمان منطقه آزاد انزلی مبتنی بر قیمت منطقه‌ای خرید خودرو با ارز آزاد، هزینه حمل و نقل از مبدا تا منطقه آزاد انزلی، هزینه عوارض شماره‌گذاری، صدور پروانه موقت، بیمه شخص ثالث و محاسبه سود شرکت وارد کننده خودرو است.

ثبت نام خودرو با پلاک منطقه آزاد انزلی تنها از طریق وب سایت این سازمان و بدون پرداخت هزینه انجام می‌شود.

27 شرکت نمایندگی خودرو خارجی در کشور در حال گذراندن مراحل مختلف اخذ نمایندگی از این سازمان هستند که پس از اخذ مجوزهای لازم از این منطقه، خودروهای جدید برای ثبت نام به طور متناوب در وب سایت سازمان منطقه آزاد انزلی عرضه می‌شود.

تردد خودرو با پلاک منطقه آزاد انزلی از مصوبات دور سوم سفرهای استانی هیئت دولت به گیلان است که در تاریخ 10 اردیبهشت سال جاری با حضور مدیر عامل و مدیران منطقه آزاد انزلی، استاندار و مسئولان استانی و کشوری مراسم رونمایی از پلاک خودرو منطقه آزاد انزلی برگزار شد.

انتهای پیام/خ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول