اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

‌جاسازی 4 کیلو‌گرم هروئین در باک خودرو

خبرگزاری فارس: جانشین فرماندهی انتظامی استان بوشهر گفت: با تلاش ماموران انتظامی، 4 کیلوگرم هروئین در پل کلل در شهرستان دشتستان کشف شد.

‌جاسازی 4 کیلو‌گرم هروئین در باک خودرو

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان محمد منصوری بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: نیروی انتظامی استان بوشهر برای تامین امنیت و آسایش مردم از تمام توان و ظرفیت خود بهره می‌برد و هیچگونه کوتاهی در این عرصه انجام نمی‌شود.

وی افزود: مردم نقش مهم و تعیین‌کننده‌ای در تامین امنیت دارند و همکاری مردم با نیروهای انتظامی در این مسیر بسیار تاثیرگذار است.

جانشین فرماندهی انتظامی استان بوشهر از کشف 4 کیلوگرم مواد مخدر از نوع هروئین در استان بوشهر خبر داد و خاطر نشان کرد: با تلاش نیروی انتظامی استان بوشهر حدود 4 کیلوگرم مواد مخدر از نوع هروئین در پل کلل در شهرستان دشتستان کشف و ضبط شد.

منصوری در تشریح جزئیات این عملیات تصریح کرد: پس از کسب اطلاعات مبنی بر اینکه افرادی به هویت معلوم از استان سیستان و بلوچستان به استان بوشهر - شهرستان گناوه مبادرت به حمل و خرید و فروش موادمخدر از نوع هروئین می‌کنند، اکیپ عملیات ویژه مواد مخدر استان، مسئله فوق را در دستور کار خود قرار داد.

وی افزود: با هماهنگی قضایی و کسب مجوز در مبادی ورودی پل کلل در محور دشتستان - گناوه، اکیپی برای ایست بازرسی موقت مستقر که پس از شناسایی، خودرو را متوقف کردند.

این مقام انتظامی یادآور شد: در بازرسی از خودروی مذکور مقدار 3 کیلو و 995 گرم هروئین کشف شد.

منصوری بیان کرد: مواد مخدر ذکر شده در 16 بسته 300 سی سی نوشابه که در باک خودرو جاسازی شده بود کشف شد و در همین راستا تعداد 5 نفر نیز دستگیر شدند.

انتهای پیام/ش20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول