اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس راهور استان زنجان خبر داد:

پلاک‌گذاری موتورسیکلت‌ها تا پایان هفته نیروی انتظامی

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان زنجان گفت: افرادی که به هر دلیل تاکنون اقدام به اخذ پلاک جدید موتورسیکلت‌های خود نکرده‌اند، تا پایان هفته نیروی انتظامی فرصت دارند نسبت به اخذ پلاک جدید اقدام کنند.

پلاک‌گذاری موتورسیکلت‌ها تا پایان هفته نیروی انتظامی
مقصود شمس آذر امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار داشت: از تیرماه سال 88 پلاک‌های جدید برای خودروها و موتورسیکلت‌ها ارائه می‌شود که استان زنجان نیز با برنامه‌ریزی مناسب در این زمینه فعالیت‌های مطلوبی را انجام داده است.
وی با بیان اینکه 9 رقم موتورسیکلت‌ها از سمت راست مدنظر شماره‌گذاری برای موتور سیکلت‌های عنوان شده بود، بیان کرد: از اول تیرماه سال 88، هر دو ماه یکبار با در نظر گرفتن فاصله زمانی یاد شده موتور سیکلت‌ها اقدام به پلاک‌گذاری جدید کرده‌اند.
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان زنجان یادآور شد: پایان مردادماه سال جاری پلاک‌گذاری همه موتور سیکلت‌های قدیمی باید صورت می‌گرفت که به دلیل عدم مراجعه برخی از افراد برای پلاک‌گذاری تعدادی از شهروندان در حال حاضر پلاک جدید را دریافت نکرده‌اند.
وی از پایان مهلت شماره‌گذاری پلاک موتورسیکلت‌ها در استان خبرداد و گفت: از اول شهریور ماه سال جاری باید نسبت به توقف موتور سیکلت‌هایی که با پلاک قدیمی تردد می‌کردند اقدام می‌شد، که نیروی انتظامی با در نظر گرفتن تعطیلات این ماه، موتورسیکلت‌های متخلف را متوقف نکرده است.
شمس آذر با اشاره به آغاز هفته نیروی انتظامی خاطرنشان کرد: افرادی که به هر دلیل تاکنون اقدام به اخذ پلاک جدید نکرده‌اند، تا پایان هفته نیروی انتظامی فرصت دارند نسبت به اخذ پلاک جدید اقدام کنند.
وی با بیان اینکه با متخلفین پس از پایان هفته نیروی انتظامی برخورد می‌شود،یادآور شد: در هفته نیروی انتظامی آمادگی لازم را برای خدمات‌رسانی به همشهریان وجود دارد.
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان زنجان تصریح کرد: همه افراد متقاضی دریافت پلاک جدید برای موتور سیکلت‌های خود ضروری است، در این هفته به مراکز نیروی انتظامی مراجعه کرده و با ارائه مدارک لازم نسبت به تعویض پلاک خود اقدام کنند.
انتهای پیام،/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول