اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور استاندار گیلان

خودروهای وارداتی منطقه آزاد انزلی پلاک‌گذاری شدند

خبرگزاری فارس: خودروهای خارجی و وارداتی در منطقه آزاد انزلی با حضور استاندار گیلان پلاک‌گذاری شدند.

خودروهای وارداتی منطقه آزاد انزلی پلاک‌گذاری شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از انزلی، طرح پلاک‌گذاری خودروهای وارداتی منطقه آزاد انزلی که از مصوبات سفر سوم هیئت دولت به گیلان بود، پیش از ظهر امروز با حضور استاندار گیلان اجرایی شد.

پلاک‌گذاری خودروها به دنبال مذاکرات استاندار گیلان با رئیس کل گمرک ایران و پلیس راهور ناجا و مسئولان منطقه آزاد انزلی و با دستور ویژه وزیر امور اقتصادی و دارایی، پلاک‌‌گذاری خودروها در منطقه آزاد انزلی آغاز شده است.

مدیر عامل منطقه آزاد انزلی در جریان پلاک‌گذاری خودروهای وارداتی در این منطقه اظهار کرد: اجرای این مصوبه دولت گام مهمی در افزایش سطح رفاه مردم و توسعه قابلیت‌های گردشگری و اقتصادی گیلان است.

علیرضا بهمنی با اشاره به اینکه از امروز  پلاک‌گذاری خودروهای خارجی در منطقه آزاد انزلی انجام می‌شود، افزود: مردم این منطقه می‌توانند با استفاده از این خودروها تا شعاع 50 کیلومتری تردد کنند.

وی، به ویژگی‌های گردشگری منطقه آزاد انزلی اشاره کرد و یادآور شد: سازمان منطقه آزاد انزلی در راستای سیاست‌های دولت و نظام جمهوری اسلامی با هدف ارائه خدمات گردشگری با همکاری بخش خصوصی و نظارت این سازمان اقدام به توسعه گردشگری دریایی و زمینی کرده است.

مدیر عامل منطقه آزاد انزلی، راه‌اندازی ورزش‌های آبی، آموزش غواصی، جت اسکی، قایق‌های پدالی، راه‌اندازی گردشگری روستایی با کاروان شترسواری و بهره‌گیری از باشگاه مجهز اسب‌سواری و... را از جمله ویژگی‌های منطقه آزاد انزلی برشمرد.

ا‌نتهای پیام/خ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول