اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست معاونت برنامه‌ریزی استانداری اردبیل:

گمرک اردبیل مجوز ورود و ترخیص خودروی خارجی را دارد

خبرگزاری فارس: سرپرست معاونت برنامه‌ریزی استانداری اردبیل گفت: گمرک استان اردبیل به عنوان یک گمرک تخصصی مجوز واردات و ترخیص خودروهای خارجی را دارد.

گمرک اردبیل مجوز ورود و ترخیص خودروی خارجی را دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، ارژنگ عزیزی صبح امروز در نشست کمیته‌های امور اقتصادی استان اردبیل اظهار داشت:‌ با تفکیک دوباره کار گروه‌ها به ویژه استقلال کار گروه کشاورزی، گردشگری و صنعت و معدن دیگر نیازی به تشکیل گروه‌های کاری و کمیته‌های تخصصی امور اقتصادی نیست و ما می‌توانیم به صورت ماهانه جلسات خود را با تعیین موضوعات مشخص و ارائه گزارش از سوی یکی از اعضا به صورت عملکردی با مبنای عملکرد سال گذشته و سال جدید و هدف‌گذاری‌های تعیین شده برگزار کنیم.

وی با بیان اینکه در سال تولید ملی ممنوعیت تبلیغ کالاهای خارجی، مصرف آنها و همچنین تقبیح عمل قاچاق در بستر‌سازی ایجاد اشتغال و کار‌آفرینی و جذب سرمایه‌گذاران بسیار با اهمیت به نظر می‌رسد ما حرکت‌های خوبی را تدارک دیده و برنامه‌ریزی کردیم تا مردم را نسبت به دوری از مصرف کالاهای خارجی و قاچاق و کسب روزی حلال ترغیب و تشویق کنیم.

سرپرست معاونت برنامه‌ریزی استانداری اردبیل مسئولیت کار گروه تخصصی اقتصادی را در سال مزین به نام تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی سنگین توصیف کرد و گفت:‌ دستگاه‌های زیر‌مجموعه این کار گروه تخصصی نیز وظیفه دارند با برگزاری همایش‌ها و جلسات مختلف موضوعات سال تولید ملی را تبیین کرده و بحث و بررسی کنند.

عزیزی ادامه داد: در تحقق شعار امسال ما نباید به ظرفیت‌ها و توانمندی‌های دولتی اکتفا کنیم بلکه در این بین بهره‌گیری از قابلیت بخش غیر‌دولتی ارزشمند است و می‌توان در این حوزه با نگاه جدی به ایجاد فرصت‌های اشتغال و سرمایه‌گذاری متنوع اقدام لازم را انجام داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، این مسئول در پایان سخنان خود اظهار داشت: زیر‌بنایی‌ترین حوزه اولویت‌دار در تحقق سال تولید ملی توجه جدی به بخش کشاورزی است به طوری که کار گروه توسعه کشاورزی از اواخر سال گذشته فعالیت خود را با مبنا قرار دادن تحقق شعار سال و ایجاد اشتغال و سرمایه‌گذاری بیشتر آغاز کرده است.

انتهای پیام/صا20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول