اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار ابهر:

سنت اعتکاف برکات زیادی برای جامعه دارد

خبرگزاری فارس: فرماندار ابهر گفت: سنت حسنه اعتکاف برکات زیادی را نصیب جامعه ما می‌کند.

سنت اعتکاف برکات زیادی برای جامعه دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از ابهر، علی یوسفی بعد از ظهر امروز در جلسه ستاد فصل نیایش این شهرستان اظهار داشت: اعتکاف فرصتی است که انسان خود را بازیابد و به قصد بهره‌برداری از ارزش‌های معنوی از علایق مادی دست بکشد و خود را در اختیار پروردگار بگذارد.

وی با اشاره به آثار و برکات اعتکاف خاطرنشان کرد: با تلاش همه دوستان هر ساله شاهد حضور مومنان به‌ویژه نسل جوان در این مراسم معنوی بوده‌ایم و این سنت حسنه برکات زیادی را نصیب جامعه ما می‌کند.

فرماندار شهرستان ابهر با بیان اینکه تأثیر مثبت خلوت‌کردن در خانه خدا چیزی نیست که به این زودی‌ها از دل معتکفان بیرون برود، گفت: چند سالی است که مراسم اعتکاف آن‌طور که باید و شاید در سراسر کشور اجرا می‏‌شود.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ابهر در این مراسم با بیان اینکه سال گذشته یک هزار و 250 نفر در مراسم اعتکاف شهرستان حضور داشتند، عنوان داشت: سال گذشته 800 نفر در شهر ابهر معتکف شده بودند.

حجت‌الاسلام محمدی افزود: برآورد هزینه ما برای هر فرد معتکف 17 هزار و 500 تومان است که این هزینه برای چهار وعده غذا، دسر و نیز محصولات فرهنگی در نظر گرفته شده است.

وی با بیان اینکه متاسفانه برخی از مسئولان نسبت به پرداخت تعهد خود در ستاد فصل نیایش سال گذشته اقدام نکردند، گفت: از همه مسئولان این امر خواهانیم که نسبت به انجام تعهدهای خود اقدام کنند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ابهر افزود: در بحث اعتکاف می‌توانیم از اعتبارهای فرهنگی استفاده کنیم و در حال حاضر در بحث تدارکات نیازمند وسیله نقلیه هستیم که امیدواریم مسئولان دستگاه‌های اجرایی ما را در این زمینه یاری کنند.

انتهای پیام/20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول