اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار دماوند:

مشارکت مردم در امور شهری افزایش یابد

خبرگزاری فارس: شهردار دماوند گفت: مشارکت مردم در امور شهری افزایش یابد.

مشارکت مردم در امور شهری افزایش یابد

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، مرتضی همتی صبح امروز در جمع مردم و مسئولان شهرستان دماوند اظهار داشت: برنامه‏های فرهنگی و هنری، بی‏شک غذای روحی و معنوی شهروندان در هر شهری محسوب می‏شود.

وی ادامه داد: از سوی دیگر، حضور اساتید بزرگ و ارجمندی همچون استاد سیدعلی موسوی‏گرمارودی در روزهای گذشته افتخاری همیشگی برای مجموعه شهری و حتی شهرستان دماوند به شمار می‏آید.

همتی با تأکید بر لزوم پرداختن به امور فرهنگی از سوی مدیریت شهری خاطرنشان کرد: با وجود سختی کار و دغدغه‏های بسیار، مدیریت شهری شامل شهرداری و شورای اسلامی شهر نباید از امور فرهنگی غافل شوند.

* کاستی‏هایی در پرداختن به امور فرهنگی وجود داشت

شهردار دماوند ادامه داد: سال گذشته کم و کاستی‏هایی در پرداختن به امور فرهنگی از سوی شهرداری دماوند وجود داشت، اما امسال با پیشنهادات راهبردی اعضای شورای اسلامی شهر و همت مجموعه خانواده بزرگ شهرداری، برنامه‏های متنوع و متعددی در این حوزه پیش‏بینی شده است.

به گفته وی، از جمله فواید پرداختن به امور فرهنگی از سوی مدیریت شهری، کاهش فاصله بین نهاد شهرداری و افراد فرهیخته جامعه است.

همتی تصریح کرد: در این مسیر، شهرداری دماوند برای ارائه خدمت به هنرمندان، ادبا و فرهیختگان این شهر با علاقه‏ وافری ورود پیدا می‏کند.

وی ادامه داد: احترام به قشر فرهیخته جامعه، وظیفه مدیریت شهری دماوند بوده و برنامه‏های فرهنگی تنها بهانه‏ای برای عرض ارادت به پیشگاه این بزرگان و یاری جستن از آنها برای بهبود امور است.

* مشارکت مردمی تنها در مسائل مالی نیست

شهردار دماوند، هنر و هنرمندان را عاملانی برای گسترش مشارکت مردمی در امور شهری خواند و افزود: معنای مشارکت مردمی در امور شهری تنها مسائل مالی نیست.

وی ادامه داد: منظور اصلی در مشارکت مردمی مورد استفاده در الفاظ سخنرانی‏ها و مصاحبه‏های رسانه‏ای مجموعه شهرداری و شورای اسلامی شهر دماوند، حضور مردم در مسائل مختلف پیرامون اداره بهتر امور و مورد تایید عمومی است.

همتی اضافه کرد: خوشبختانه هنر و هنرمندان با استفاده‏ از داشته‏های بالقوه خود می‏توانند به عنوان یک یاری‏گر بی‏بدیل برای شهرداری در راستای نهادینه‏سازی مشارکت مردمی شمرده شود.

شهردار دماوند افزود: حضور و مشارکت مردمی با سطح فرهنگی یک جامعه متناسب و توان یک هنرمند در ارتقای این سطح غیر قابل چشم‏پوشی است.

انتهای پیام/ب20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول