اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان:

9 دی تجلی ولایتمداری ملت ایران است/ خواص بی‌بصیرت سخنان رهبری را نادیده گرفتند

خبرگزاری فارس: جانشین فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان از 9 دی به عنوان روز اثبات و تجلی ولایت‌مداری ملت بزرگ ایران نام برد و گفت: بنا به فرمایشات رهبری حماسه این روز به عنوان مقطعی در تاریخ نظام اسلامی باقی می‌ماند.

9 دی تجلی ولایتمداری ملت ایران است/ خواص بی‌بصیرت سخنان رهبری را نادیده گرفتند
حمزه‌علی علی‌خانی امروز در حاشیه تجمع و راهپیمایی 9 دی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج به زمینه‌هایی در رابطه با پیدایش حماسه تاریخی 9 دی سال 88 اشاره کرد و اظهار داشت: این زمینه‌ها به خیلی وقت پیش برمی‌گردد که دشمنان اسلام و نظام همیشه در صدد ضربه زدن به نظام بوده و برنامه ریزی‌های متعددی داشته‌اند.
وی افزود: آنها به بهانه انتخابات ریاست جمهوری در سال 88 با تجمیع تمامی امکانات داخلی و خارجی خود پای کار آمدند و زمینه‌هایی را آنچنان چیدند که برنامه ریزی‌های عمیقی برای براندازی نظام داشته باشند.
جانشین فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان در ادامه بیان داشت: از همان سال‌های 87 دشمنان نقشه برای انتخابات ریاست جمهوری می‌کشیدند و تلاش داشتند تا افرادی که در خفا با آنها به توافق رسیده‌اند را به عنوان کاندیدای ریاست جمهوری وارد عرصه نمایند.
وی عنوان کرد: آنها با این دید به میدان آمدند که برنده انتخابات هستند و اگر برنده نشدند موضوعی وجود دارد.
به گفته جانشین سپاه بیت‌المقدس، با این روند در روز انتخابات همسر یکی از سران کشور می‌گوید برنده انتخابات موسوی است، مگر اینکه تقلب شده باشد و این موضوعی در راستای تحقق اهداف دشمنان بود که از ماه‌ها پیش از انتخابات شایعه‌پراکنی می‌کردند.
علی‌خانی خاطر نشان کرد: آنها می‌خواستند در صورت عدم پیروزی با یک زمینه‌سازی وضعیتی را پیش آورند که با یک بهانه در مقابل نظام قرار گیرند.
وی افزود: در این انتخابات حضور بسیار گسترده، بی‌سابقه و کم‌نظیر در مجموعه  انتخابات کشور بود تا جایی که در ساعات پایانی رأی‌گیری وزیر خارجه آمریکا با توجه به حضور گسترده مردم در پای صندوق‌های رأی از تمام تهدیدات نسبت به نظام جمهوری اسلامی عقب‌نشینی کرد.
جانشین فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان اعلام کرد: اما فردای آن روز ایادی استکبار و افراد وابسته به آنها با پیش کشیدن موضوع تقلب طرفداران خود را به خیابان‌ها کشیدند و آنها را وادار کردند تا به امکانات دولتی و مردمی خساراتی وارد کنند.
علی‌خانی یادآور شد: علی‌رغم اینکه مقام معظم رهبری به عنوان فصل‌الخطاب آنان را به آرامش و پیگیری موضوع از طریق رجوع به قانون دعوت کرد اما آنها توجهی نکردند و این قضایا را تا روز عاشورا ادامه دادند.
وی با تشبیه این افراد به ابن سعدها و ابن زیادها، تصریح کرد: آنها در روز شهادت امام حسین(ع) به خیابان آمدند و با هل‌هله و سوت زدن، مقدسات مردم مسلمان و متدین و اصل ولایت فقیه را مورد هجمه قرار دادند.
به گفته جانشین فرمانده سپاه بیت‌المقدس، مردم نیز این اهانت‌ها را برنتابیدند و به صورت خودجوش در روز 9 دی به خیابان‌ها آمدند و با شور و شعور سیلی محکمی بر استکبار و ایادی داخلی آن زدند و حماسه‌ای شد که آنان از همه هجمه‌ها عقب‌نشینی کردند.
وی در پایان با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه روز 9 دی به عنوان یک مقطع در تاریخ نظام اسلامی باقی خواهد ماند و مسئولان به ظاهر این موضوع نگاه نکنند بلکه به عمق خواسته‌های مردم که اسلام، قرآن و دین است، بپردازند، گفت: نباید فراموش کرد که 9 دی آب سردی بر توطئه‌های دشمن بود و این وفاداری مردم به نظام و عشق به ولایت را نشان داد.
انتهای پیام/غ10/ص1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول